خبرگزاری کار ایران

سرپرست دپارتمان مالی فدراسیون فوتبال معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۰۷۷

با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دپارتمان مالی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، وحید فدایی به عنوان سرپرست دپارتمان مالی فوتبال منصوب شد.

در حکم قنبرزاده خطاب به فدایی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مالی منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

فدایی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابرسی  بوده و از سوابق وی می‌توان به مدیر مالی و خزانه دار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشسکوتان، مدیر قراردادهای جاری و عمرانی شرکت توسعه و اماکن ورزشی، مدیرمالی-خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیر مالی و خزانه دار فدراسیون شنا، عضو شورای بررسی اختلافات امور جاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نایب رئیس و عضو هیات رئیسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های سراسر کشور فدراسیون پزشکی ورزشی، بازرس اصلی و ناظر هیات رئیسه فدراسیون گلف، مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مشاور عالی و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون اسکی، مدرس اساسنامه، آیین نامه مالی و نحوه گزارش نویسی و سرپرست خزانه داری فدراسیون تیراندازی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز