خبرگزاری کار ایران

یوسو سسما: پنالتی ما و اخراج السد گم شد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۰۱

تیم فولاد ایران امشب در دیداری حساس برابر السد قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایلنا، یوسو سسما مربی تیم فولاد ایران در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا برد را به تیم السد تبریک می‌گویم و برای آن‌ها در فینال جام‌حذفی قطر آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم و این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و طبعا مالکیت توپ برای آن‌هاست. با این حال هیچ موقعیت خطرناکی را در نیمه اول خلق نکردند و این ما بودیم که شانس بیشتری برای گلزنی داشتیم.

مربی فولاد در ادامه گفت: در نیمه دوم تیم السد در یک کار ترکیبی موفق شد گلزنی کند و یک دقیقه بعد از گل حریف، ما موقعیت طلایی داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسید. در ادامه تمام سعی خودمان را انجام دادیم و در یک موقعیت هم با بدشانسی توپ ما به تیرک دروازه خورد. همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند و از این بابت از آن‌ها ممنون هستم.

وی ادامه داد:  در دو بازی قبل اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و این بازی نیز همینگونه بود. فکر می‌کنم باید داور بازیکن شماره ۲ السد را اخراج می‌کرد و نباید یازده نفر در میدان ادامه می‌دادند، یک پنالتی نیز به سود ما اتفاق افتاد که متاسفانه داور چشمانش را روی آن بست. اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که در این مسابقات داوری به ضرر تیم‌های ایرانی است و نمی‌دانیم که باید با این موضوع چگونه بجنگیم. ما در برابر تیم فوق العاده السد مقاومت کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم، بازیکنان می‌توانند سرشان را بالا بگیرند چون هرچه در توان داشتند را در زمین پیاده کردند. هنوز مسابقات تمام نشده و یک دیدار دیگر داریم و به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد، هدف ما این است که با سربلندی کامل مسابقات را ترک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز