خبرگزاری کار ایران

خطیبی: به تیمم افتخار می‌کنم / هواداران اجازه تخریب را به دشمنان ندهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۸۳

سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از بازی با پاختاکور ابراز امیدواری کرد در بازی آینده تیم نیروی هوایی شارجه را شکست بدهد.

رسول خطیبی در نشست خبری پس از تساوی با پاختاکور اظهار داشت: با برنامه و استراتژی که داشتیم، به هدفمان رسیدیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. حریف تنها یک موقعیت و آن هم در نیمه اول داشت. به تیمم افتخار می‌کنم که به یکی از بهترین تیم‌های آسیا موقعیت نداد. در شکل دفاع فوق‌العاده، تا جایی که به بازیکنان گفتیم، خوب عمل کردند اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. 

او اضافه کرد: تحت تاثیر حرف‌های این و آن قرار نمی‌گیریم. پاختاکور را از دور مسابقات حذف کردیم. این شانس را داریم که از گروه خود صعود کنیم. امیدوارم بازی بعدی بین شارجه و نیروی هوایی به نفع ما تمام شود. قطعا بازی آخر ما یک فینال است. به چند بازیکن خود استراحت داده بودیم که با تمام قوا در بازی بعدی حاضر شویم. بازی بعدی را اگر ببریم، شانس خوبی برای صعود داریم. اگر نیروی هوایی شارجه را ببرد و ما هم شارجه را ببریم، تیم اول صعود می‌کنیم و حتی اگر شارجه امتیاز بگیرد از حریف، باز هم این شانس را داریم با برد شارجه به عنوان تیم دوم صعود کنیم. بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

خطیبی ادامه داد: از هواداران واقعی که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند زیرا یک عده می‌خواهند این تیم را نابود کنند‌. آن‌ها نباید اجازه دهند دشمنان تراکتور تیم را تخریب کنند زیرا ما خیلی خوب نتیجه گرفتیم و حتی در بازی  آخر هم شانس صعود داریم. آقایانی که تیم را تخریب می‌کنند، اینجا نیستند، شرایط بازیکنان و خستگی آن‌ها را نمی‌بینند. می‌خواهند از طریق یکی دو نفر روحیه را خراب کنند. هر بازی به ۲ و ۳ بازیکن استراحت دادیم. می‌دانیم بازی آخر سرنوشت‌ساز است و با تمام قوا برابر شارجه قرار می‌گیریم.

سرمربی تراکتور درباره سرنوشت تراکتور در گروه گفت: به خاطر تیم خودم دوست دارم نیروی هوایی ببرد. من احترام زیادی برای شارجه قائلم اما به نفع تیم من است که نیروی هوایی برنده شود. در هفته آخر بازی‌ها باید هم‌زهمان برگزار می‌شد. ما دوست داریم به عنوان تیم اول صعود کنیم در نتیجه دوست دارم نیروی هوایی برابر شارجه برنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز