خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پرسپولیس لغو نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۴۵

دیدارهای آتی پرسپولیس در لیگ برتر لغو نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E با توجه به میزبانی تیم گوای هند، در این کشور اردو زده است و وضعیت بحرانی کرونا در این کشور نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

دکتر نمکی، وزیر بهداشت دو روز قبل در این خصوص اعلام کرد تصمیم دارند کاروان تیم پرسپولیس ار در بازگشت به ایران به مدت دو هفته به قرنطینه بفرستند و در این صورت دو دیدار آتی این تیم مقابل سپاهان و استقلال باید به تعویق می‌افتاد.

با این وجود خبر رسید طبق آخرین تصمیم قرار است به همان تست کرونا از اعضای این تیم اکتفا کرده و نیازی به قرنطینه نیست و بدین ترتیب بحث لغو دیدارهای این تیم در لیگ برتر منتفی است.

معاون وزیر بهداشت درباره قرنطینه تیم پرسپولیس در بدو ورود به ایران، توضیح داد: «قرنطینه از قبل از شیوع ویروس کرونا هندی پیش بینی شده بود و کلیه بازیکنان تیم‌های ملی و لیگ برتر در هنگام ورود به اردو با تست منفی و در هنگام بازی و تمرین باید در محل اردو قرنطینه می‌شدند.»

تیم پرسپولیس پس از برگزاری دو بازی، آخر این هفته به ایران بازخواهد گشت. آن‌ها تاکنون شش تست کرونا را در هند انجام دادند که نتیجه همگی منفی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز