خبرگزاری کار ایران

مجیدی: ذهنیت بازی تهاجمی را تغییر نمی‌دهم / نگران سوما نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۳۴

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان گفت:‌ من ذهنیتم را نسبت به این سبک از بازی از بین نمی‌برم و فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در کنفرانس خبری قبل از بازی آبی‌پوشان، مقابل الاهلی عربستان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. متن صحبت‌های مجیدی به شرح ذیل است:

* ما به بازی فردا توجه ویژه‌ای داریم تا بتوانیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم. الاهلی را می‌شناسم، آن‌ها تیم خوبی دارند و از بازیکنان خوبی بهره می‌برند.

* ما نتیجه بازی گذشته را فراموش کردیم و به فکر مسابقه فردا هستیم. بازی فردا بازی سختی است چون حریف مربی و بازیکنان خوبی دارد اما همانطور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم.

* بازی گذشته شرایط خودش را داشت و این بازی شرایط خودش را دارد. قطعا ما به بازی تهاجمی علاقه داریم اگر چه این نوع فوتبال ریسک بالایی دارد. من ذهنیتم را نسبت به این سبک از بازی از بین نمی‌برم و فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم.

* الاهلی بازیکنان خوبی دارد و ما نگران سوما در این بازی نیستیم.

* حریف فردای ما مربی و تیم خوبی دارد اما ما یک تیم متحد هستیم و می‌خواهیم فردا استقلال واقعی را نشان بدهیم. هواداران استقلال از ما می‌خواهند با قلب‌مان برای استقلال بازی کنیم. فقط یک مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد که بازی ها خیلی فشرده است. امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای تیم استقلال رخ بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز