خبرگزاری کار ایران

سعید عزیزیان: بخاطر هواداران استقلال از شکایت گذشتم/ پیشکسوتان با فوت جاسمیان آواره شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۴۱۸

عزیزیان گفت: به خاطر هواداران و تیم بزرگ استقلال از این شکایت گذشتم و انشالله جام و قهرمانی بیاورند بعد از آن این شکایت را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، سعید عزیزیان، گلر اسبق سرخابی‌ها و مربی دروازه‌بانان نیم فصل اول استقلال نیز از جمله حاضران در مراسم خاکسپاری حمید جاسمیان بود که در خصوص درگذشت وی گفت: ایشان یک انسان فوق العاده بود و همه می‌دانند که یک انسان والا و شریف بود. وقتی آدم ها زنده هستند نمی آیند حال شان را بپرسیم. حمیدخان یکی از بزرگان فوتبال ایران بود. این کرونا رحم نمی کند و حمیدخان حیف بود.

وی در ادامه صحبت‌‎هایش گفت: در فدراسیون فوتبال یک دفتر پیشکسوتان بود که همه آنجا جمع می شدند و حمیدخان هم رییس بود. نمی دانم چه کسی آنجا را جمع کرد تا همه پیشکسوتان آواره شوند. به نظرم وزارت ورزش باید پیشکسوتان را جمع کند و ساماندهی کند و احترام بگذارد. از وزارت ورزش و فدراسیون می خواهم کانون پیشکسوتان را دوباره بسازند و برای دور هم جمع شدن بهشت زهرا نیاییم و تا زنده هستند قدرشان را بدانیم.

عزیزیان درباره عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و خصوصا استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد و از مربی خوبی هم برخوردار است. به نظرم می تواند از گروهش صعود کند. یک مقدار بازی سوم گره خورد و نشد. فوتبال است و زیبایی فوتبال به همین است. الدحیل تیم فوق العاده ای است و بازیکنان خوبی جذب کرده. به نظرم آنها قادر خواهند بود از گروهش صعود کنند. پرسپولیس هم تا اینجای کار خوب کار کرده و 4 بازی اش را برده و توانسته لرزه ای به جان تیم های قطری و عربستانی بیندازد و زهر چشم بگیرد. نباید به خودش مغرور شود و هنوز بازی هایی ماند. بازی های حذفی سخت مانده و هنوز راه زیادی تا فینال و قهرمانی باقی مانده است. 

مربی دروازه بانان سابق استقلال درباره شکایتی که از رشید مظاهری طرح کرده نیز گفت: با توجه به اینکه استقلال در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت، شکایتم را فعلا صرف نظر کردم تا استقلال بتواند آسوده در این رقابت حاضر شود. به خاطر هواداران و تیم بزرگ استقلال از این شکایت گذشتم و انشالله جام و قهرمانی بیاورند بعد از آن این شکایت را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز