خبرگزاری کار ایران

ویارئال یک - بارسلونا دو؛ برد ارزشمند در خارج از خانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۳۷

بارسلونا در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 از سد ویارئال عبور کند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا امروز در چارچوب بازی های هفته سی و دوم لالیگا در مسابقه‌ای دشوار مهمان ویارئال بود که در پایان دیدار دو تیم با نتیجه 2-1 به سود بلوگرانا خاتمه یافت.

بارسلونا می توانست در همان ابتدا توسط فرانکی دی یونگ به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن در دهانه دروازه یک موقعیت خوب را به شکل عجیبی از دست داد.

نهایتاً این ویارئال بود که توانست در دقیقه 27 به گل اول دست پیدا کند. پاس پائو تورس در عمق به ساموئل چاکوئزا رسید و این بازیکن بعد از یک فرار فوق‌العاده و عبور از مارک آندره تراشتگن گلزنی کرد تا تیم اونای امری با یک گل پیش بیفتد.

اما تنها یک دقیقه بعد بارسلونا موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ارسال اسکار مینگسا در عمق به آنتوان گریزمان رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ و تکنیکی دروازه ویارئال را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

در دقیقه 38 اشتباه عجیب و پاس به عقب فوق‌العاده بد مدافع ویارئال باعث شد آنتوان گریزمان یک بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گیرد و نتیجه را 2-1 کند.

در ادامه گریزمان این فرصت را داشت که گل سوم خود و تیمش را هم وارد دروازه ویارئال کند اما واکنش خوب دروازه بان این تیم مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 2-1 تمام شود.

در دقیقه 62 ویارئال تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما واکنش استثنایی مارک آندره تراشتگن این اتفاق شد.

چند دقیقه بعد خطای شدید مانوئل تریگوئروس روی لیونل مسی باعث شد داور مسابقه به او مستقیماً کارت قرمز را نشان دهد و ویارئال 10 نفره شود.

در دقایق پایانی بازی باز هم فرانکی دی یونگ می‌توانست گلزنی کند اما این بازیکن در مصافی تک به تک ترجیح داد ضربه ای چیپ بزند اما توپ با بدشانسی به بیرون رفت. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بارسلونا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز