خبرگزاری کار ایران

ایمان سلیمی و تاوان یک تصمیم اشتباه؛ از پرسپولیس تا سکونشینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۰۶۳

ایمان سلیمی که حالا می توانست با پیراهن تراکتور در آسیا بدرخشد و یا با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان بازی کند، امروز هم سکونشین سرد اسلواکی بود!

به گزارش ایلنا، ایمان سلیمی نمونه بارز فوتبالیستی است که با یک اشتباه، در مسیری غلط افتاد. وقتی تراکتور قهرمان جام حذفی شد، ایمان سلیمی یکی از ستاره های این تیم بود ولی در حالی که یک سال دیگر با این تیم تبریزی قرارداد داشت، به سرش زد قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و راهی پرتغال شود. او یک میلیارد تومان به حساب تراکتور ریخت و با فعال کردن بند فسخی که به او اجازه می داد هفتاد درصد مبلغ قراردادش را پس بدهد و بازیکن آزاد شود، در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن آزاد شد، به این خیال که هفته بعد راهی یونان یا پرتغال شود اما کرونا و لغو پروازها برنامه او را به هم زد و در ادامه وقتی این شانس را داشت که به پرسپولیس بپیوندد، ناگهان به پیشنهاد عموی خود راهی اسلواکی شد.

ایمان سلیمی؛ لژیونر یا کارگر روزمزد؟

پوشیدن پیراهن سرد اسلواکی و عقد قرادادی که بیشتر به استخدام یک کارگر روزمزد شباهت داشت تا یک فوتبالیست، آب سردی بود که ایمان سلیمی روی اهالی فوتبال ریخت! او با این قرارداد همه را شوکه کرد. اما از آن بدتر وضعیتی است که این بازیکن حالا در اسلواکی دارد.

ایمان سلیمی چند هفته ای بعد از عقد قرارداد بیرون نشست چراکه تراکتور حاضر به صدور آی تی سی برای او نبود و سرد اسلواکی مجوز او را از طریق فیفا گرفت.

ایمان سلیمی و تاوان یک تصمیم اشتباه؛ از پرسپولیس تا سکونشینی

تعویض دقیقه 65 و آغاز غیبت های متوالی

پس از آن ایمان سلیمی چند باری برای تیمش به میدان رفت (4 بازی در ترکیب اصلی بود که سه بار فیکس بازی کرد و یک بار هم دقیقه 65 تعویض شد و دو بازی هم به عنوان یار جایگزین به میدان آمد که البته یک بار دقیقه 90 و برای وقت کشی وارد زمین شد!) تا این که در روز چهاردهم فروردین و در جریان بازی با پرونیه سرمربی سرد او را دقیقه 65 از زمین بیرون کشید. از آن روز تا به حال ایمان سلیمی حتی یک دقیقه هم روی نیمکت سرد ننشسته چه برسد به این که به میدان برود. در سه بازی اخیر سرد که آخرین بازی همین امروز برگزار شد، ایمان سلیمی در لیست نفرات ذخیره تیمش هم نبود.

درباره این اتفاق دو روایت به گوش می رسد. روایت اول این است که سرمربی از عملکرد او راضی نیست و به همین دلیل سلیمی را سکونشین کرده و روایت دوم این که گفته می شود دلیل غیبت او در سه بازی اخیر تیمش، آسیب دیدگی است اما ایمان سلیمی نمی خواهد خبر آسیب دیدگی اش در ایران پخش شود.

ایمان سلیمی درگیر پرونده شکایت؟

همچنین شایعه شده ایجنت اروپایی که قرار بود ایمان سلیمی را به یونان یا پرتغال ببرد، از این بابت که بازیکن ایرانی با وجود عقد قرارداد با او، از طریق عموی خود به لیگ اسلوکی رفته، از ایمان سلیمی شکایت کرده و یک داستان تازه برای این لژیونر ساخته است، لژیونری که این شب ها باید شاهد درخشش او با پیراهن تراکتور، پرسپولیس یا حتی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بودیم، نه این که در به در دنبال خبری از حال و روزش در سایت های اسلواکی باشیم و نامش را حتی در لیست ذخیره های تیم هم نبینیم!

سرد اسلواکی امروز در دور ششم از بازی های پلی آف سقوط لیگ این کشور میهمان روزومبروک بود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا در جمع 6 تیم پایین جدول که برای فرار از سقوط تلاش می کنند، جای خود را به حریف بدهد. تا قبل از این بازی، سرد در جمع این 6 تیم، صدرنشین بود اما حالا با یک امتیاز کمتر از روزومبروک در رده دوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز