خبرگزاری کار ایران

علیرضا علیزاده در گفتگو با ایلنا:

با حضور استقلال و پرسپولیس حرف زدن از سهمیه آسیایی سخت است/ داور در بازی رفت یک پنالتی خنده دار برای صنعت نفت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۰۰۳

هافبک گل گهر گفت: واقعیت این است گل گهر دومین سال حضورش در لیگ برتر است و صحبت کردن در خصوص سهمیه آسیایی سخت است اما ناامید نیستیم به آن نیز فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس گل گهر سیرجان موفق شد با تک گل علیرضا علیزاده در خانه صنعت نفت آبادان را شکست دهد تا به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند. علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: این دیدار بازی سنگینی برای هر یک از دو تیم بود. وقتی به نتایج صنعت نفت نگاه میکنیم میبنیم این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در این فصل است و فوتبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارند. این تیم یک بازی پایاپای را با ما به نمایش گذاشت. ما نیز به دنبال این هستیم تا امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست داده‌ایم را در نیم فصل دوم جبران کنیم و خداراشکر موفق شدیم سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص بازی این تیم با پارس جنوبی در جام حذفی گفت: آقای قلعه نویی تاکید داشتند که این دیدار سخت ترین بازی ما در این فصل خواهد بود. چون  در رقابت‌های جام حذفی هزار جور اتفاق مختلف می‌تواند رخ دهد و همچنین پارس جنوبی یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است. متاسفانه من چون در بازی با مس کرمان اخراج شدم در این بازی غایب هستم اما امیدوار هستم با تلاش بازیکنان و کادرفنی موفق شویم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا گل گهر سهمیه آسیایی را کسب می‌کند،‌ بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و از حالا زود است که در خصوص این موضوع صحبت کنیم. ما در هفته‌های آتی چند بازی سخت در برابر استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور در بیرون از خانه داریم. امیدوار هستم در پایان این بازی‌ها دست پر از زمین خارج شویم. واقعیت این است  گل گهر دومین سال حضورش در لیگ برتر است و صحبت کردن در خصوص سهمیه آسیایی سخت است اما ناامید نیستیم به آن نیز فکر می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص داوری دیدار گل گهر با صنعت نفت گفت: واقعا اگر چنین صحنه‌ای را بخواهند در لیگ برتر پنالتی بگیرند کم کمک در هر بازی باید 5 تا 6 پنالتی گرفته شود. در بازی رفت ما در مقابل صنعت نفت داور یک پنالتی برای این تیم گرفت که اصلا عجیب و غریب بود. من توپ را زدم و هیچ برخوردی بین من و مهاجم صنعت نفت رخ نداد. اما داور یک پنالتی خنده دار برای این تیم گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز