خبرگزاری کار ایران

سکوت ادامه دار سازمان لیگ در مورد وضعیت حاج صفی مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۰۰۱

با وجود اهمیت بالایی که موضوع محرومیت حاج صفی برای هواداران پرسپولیس و سپاهان دارد ولی بعد از گذشت 3 روز هنوز اطلاع رسمی در این خصوص داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم سپاهان روز پنجشنبه در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک گل احسان حاج صفی 3 امتیاز این دیدار را مال خود کند.

در پایان این دیدار اخباری مبنی بر چهار کارته بودن احسان حاج صفی و محرومیتش از دیدار حساس بعدی یعنی بازی با پرسپولیس مطرح شد که البته بعداً‌ مشخص شد طبق قانون کارت های احسان حاج صفی در تراکتور، از زمان حضورش در سپاهان محاسبه نمی‌شود.

بعد از آن تصویر فرم خلاصه بازی دیدار سپاهان و نساجی نشان از این داشت که داور مسابقه اصلاً به حاج صفی کارتی نشان نداده و بحث محرومیت او مقابل پرسپولیس به کل منتفی است.

با این وجود و با توجه به اهمیت این موضوع، سایت رسمی فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ هیچ واکنش رسمی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای با ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی با اعلام اینکه حاج صفی اخطار گرفته و 4 کارته است وضعیت او را برای بازی با پرسپولیس جویا شد و حسن زاده اعلام کرد این موضوع در صلاحیت کمیته انضباطی نیست.

نکته جالب توجه اینجاست که اطلاعات درج شده در این مصاحبه اشتباه است و همانطور که گفته شد کارتی به حاج صفی داده نشده است و مشخص نیست چرا سایت رسمی فدراسیون باید چنین اشتباهی مرتکب شده و بعد از گذشت یک روز نسبت به اصلاح آن اقدامی نکرده است.

باید دید سکوت مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در این خصوص چه زمانی شکسته خواهد شد و احتمالا باید تا زمان اعلام محرومان هفته 22 لیگ برتر منتظر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز