خبرگزاری کار ایران

در پی صحبت‌های وزیر بهداشت؛

دربی استقلال و پرسپولیس و دیدار پرسپولیس - سپاهان به تعویق افتاد؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۸۴

دو دیدار حساس پرسپولیس در صورت قرنطینه این تیم معوق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با توجه به میزبانی گوآ هند در گروه E در این کشور اردو زده و تا کنون 4 بازی از این رقابت‌ها را پشت سر گذاشته و دو بازی دیگر هنوز باقی مانده است.

شرایط وخیم کرونایی در هند نگرانی‌هایی بابت وضعیت سرخپوشان ایجاد کرده و سوالاتی در مورد بازگشت کاروان این تیم به ایران ایجاد کرده که نمکی، وزیر بهداشت صبح امروز نسبت به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد تصمیم دارند اعضای این تیم را در بازگشت به ایران 2 هفته به قرنطینه ببرند.

پس از این اظهار نظر بود که سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مصاحبه کرد و اعلام کرد اگر ابلاغیه‌ای از سوی وزارت بهداشت به دستشان برسد مبنی بر اینکه دیدارهای پرسپولیس در 2 هفته قرنطینه این تیم معوق شود آنها این ابلاغیه را اجرا کرده و برنامه ریزی مسابقات را نسبت به آن تغییر خواهند دارد.

پرسپولیس آخرین دیدار خودش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید 9 اردیبهشت مقابل الریان قطر انجام دهد و اگر فردای آن روز یعنی 10 اردیبهشت ماه وارد ایران شود، قرنطینه دو هفته‌ای این تیم آغاز و تا 24 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

این دوران قرنطینه در شرایطی رخ می‌دهد که سرخپوشان باید 17 اردیبهشت به مصاف سپاهان بروند و حساس‌ترین بازی فصل را که میان دو مدعی اصلی قهرمانی برگزار می‌شود در این تاریخ نخواهیم دید. این دیدار به ال کلاسیکوی ایران معروف است و خیلی ها آن را بعد از دربی پایتخت مهم‌ترین دیدار فصل می‌دانند.

از سمت دیگر 22 اردیبهشت ماه هم زمان برگزاری دربی تهران میان استقلال و پرسپولیس است که شاهد تعویق زمان این دیدار هم خواهیم بود و بدین ترتیب قرنطینه دو بازی حساس و مهم سرخپوشان را به تعویق خواهد انداخت.

پرسپولیس یک دیدار معوقه مقابل ذوب آهن در هفته بیست و یکم هم دارد که با احتساب دو دیدار آتی بعد از قرنطینه 3 بازی کمتر از سایر تیم‌های لیگ برتر خواهد داشت و باید دید این ابلاغیه شکل اجرایی به خود خواهد گرفت یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز