خبرگزاری کار ایران

دیدار هیات مدیره کانون مربیان با رییس فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۶۷

اعضای هیات مدیره کانون مربیان ایران پیش از ظهر امروز با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات رییسه کانون مربیان ایران پیش از ظهر امروز با دکتر شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه دکتر بیژن ذوالفقارنسب ضمن قدردانی از رییس فدراسیون برای برگزاری اولین جلسه با هیات مدیره کانون مربیان، ابراز امیدواری کرد پس از چندین سال بی برنامگی، فدراسیون فوتبال مبتنی بر برنامه حرکت کرده و پیله تنیده شده در عدم استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد کنار زده شود.

اعضای کانون مربیان در این جلسه درخواست عضویت این ساختار در مجمع عمومی را به رییس فدراسیون ارائه دادند و ظرفیت بالای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را یاد کردند.
دکتر ذوالفقارنسب در ایجاد مبدا تازه در مدیریت فوتبال کشور در دوره جدید مدیریت فدراسیون تاکید کرد و خطاب به عزیزی خادم گفت: فوتبال بر چهار محور بازیکن، مربی، مدیریت و تماشاچی استوار است و امیدوارم بر خلاف دوره قبل که ضعیف ترین دوره‌ دانش افزایی فوتبال ایران بود، شما سرآغاز مدیریت نوین ورزشی باشید.

عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال با ابراز خوشحالی بابت انسجام کانون مربیان بر نگاه مشارکت گرایانه همه بازیگران عرصه فوتبال تاکید و اعلام کرد: خیلی از اعضای هیات مدیره کانون مربیان، همکاران سابق و دوستان من هستند. ما در فدراسیون فوتبال از اتحادیه‌ها و کانون‌های صنفی فوتبالی دفاع می‌کنیم و به شخصه کمک به عضویت کانون مربیان در مجمع عمومی را پیگیری خواهم کرد.
عزیزی خادم افزود: جایگاه مربی در فوتبال بسیار ارزشمند است و نباید برخی‌ها با تغییر چندین تیم در یک فصل این جایگاه را مخدوش کرده و عرصه را برای دیگر متخصصان این حوزه تنگ کنند. دوست داشتم خود به کانون بیایم و در آینده‌ای نزدیک حتما این کار را خواهم کرد. از همه‌ متخصصان از جمله دکتر ذوالفقارنسب می‌خواهم که در این برهه حساس از تیم ملی حمایت کنند. به قول افلاطون عادت بدترین ارباب یا بهترین خدمتکار است. تلاش می‌کنیم به روزمرگی دچار نشویم و با نگاهی توسعه محور فوتبال را شجاعانه در تمام کشور گسترش دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: تلاش کردیم بهترین امکانات را برای تیم ملی در آستانه دیدارهای مقدماتی جام جهانی فراهم کنیم. چرا که این تیم هم شایسته حضور در جام جهانی است و هم در حق آن اجحاف شده است.

در این جلسه مقرر شد فدراسیون فوتبال و کانون مربیان ایران در زمینه‌های آموزش، دانش افزایی و پژوهش همکاری مشترک داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز