خبرگزاری کار ایران

اولونگا: استقلال و الاهلی هنوز شانس صدرنشینی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۱۲

مهاجم الدحیل تساوی مقابل شاگردان مجیدی را نتیجه خوبی دانست

به گزارش ایلنا،مایکل اولونگا درباره تساوی الدحیل قطر مقابل استقلال ایران اظهار داشت: ما صدر جدول را حفظ کردیم و این تساوی نتیجه خوبی بود. دو تیم در سراسر بازی تلاش زیادی کردند و ما به دنبال کسب سه امتیاز بودیم. حفظ صدرنشینی اهمیت دارد و هدف ما، صعود به‌عنوان صدرنشین گروه است.

وی با اشاره به دو دیدار باقیمانده شاگردان صبری لموشی بیان کرد: ما می‌جنگیم و همیشه به دنبال پیروزی هستیم. هنوز باید به مصاف الشرطه و الاهلی برویم و برای پیروزی در این دو مسابقه باید تمرکز و تلاش کنیم.

مهاجم الدحیل تصریح کرد: بازی بزرگی بود و هر دو تیم با تمرکز خوبی وارد زمین شدند. تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود و کسب یک امتیاز از این مسابقه بد نبود. ما باید با تمرکز و اراده بازی کنیم تا به مرحله بعدی برسیم. الدحیل در صدر جدول گروه است، اما رقابت بین ما، استقلال و الاهلی بسیار نزدیک است و تفاوت امتیاز تیم‌ها، این موضوع را مشخص می‌کند. این دو تیم هنوز شانس صدرنشینی دارند.

اولونگا درباره دیدار با نماینده عراق گفت: بازی بعدی ما مقابل الشرطه آسان نیست. چون این تیم با قدرت بازی می‌کند و می‌خواهد تصویری که از خودش در اذهان ایجاد شده، تغییر دهد که برای ما خطرناک است. با این حال تیم ما می‌تواند با این مسئله دست و پنجه نرم کند و ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم که بازی آخر ما را آسان کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز