خبرگزاری کار ایران

۵ گل در دو بازی؛

استقلال اولونگا را آقای گل آسیا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۶۷۰

مهاجم اهل کنیا تیم الدحیل قطر در دو بازی مقابل استقلال 5 گل به ثمر رسانده و در صدر جدول بهترین گلزنان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ایستاده است.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فرصت مصاف تیم‌های استقلال و الدحیل به فاصله 72 ساعت پس از آخرین رویارویی در خاک جده بود. دیدار حساسی که سرنوشت صعود دو تیم برای حضور در مرحله بعدی را تا حدود زیادی مشخص می‌کرد به تساوی دو بر دو انجامید.

استقلال در دقیقه 27 این مسابقه روی ضربه پنالتی شیخ دیاباته به گل رسید و از حریف پیش افتاد تا امیدوار به برتری در نیمه نخست باشد اما اشتباه وریا غفوری و اعلام پنالتی به سود الدحیل موجب شد تا رشید مظاهری یک بار دیگر برابر ماشین گلزنی رقیب تسلیم شود.

استقلال اولونگا را آقای گل آسیا کرد

مایکل اولونگا 27 ساله به عنوان مهاجم تیم الدحیل پشت این ضربه پنالتی ایستاد و ضربه‌اش را محکم و دقیق بر خلاف جهت واکنش مظاهری به تور دروازه حریف ایرانی چسباند. شماره 26 قرمزپوشان حساب کار را به تساوی کشاند تا تیمش برای نیمه دوم امیدوار بماند.

در جریان نیمه دوم و بازی محتاطانه‌ای که اغلب اوقات الدحیل به نمایش می‌گذاشت فرصت زیادی برای گلزنی قرمزها مشاهده نمی‌شد تا اینکه خطای مهدی قایدی در حوالی محوطه جریمه استقلال در دقیقه 59 فرصت مناسبی را برای پیش افتادن رقیب ایجاد کرد. ارسال به محوطه آبی‌ها و عدم یارگیری مناسب به اولونگای 193 سانتی متری فرصت خوبی داد تا در فاصله چند قدمی دروازه مظاهری را برای دومین بار در این بازی تسلیم کند.

استقلال اولونگا را آقای گل آسیا کرد

اولونگا که طی 22 بازی از لیگ ستارگان قطر تنها 6 گل به ثمر رسانده بود، به لطف بازیکنان استقلال تنها طی دو بازی 5 گل به ثمر رسانده است. او در بازی قبلی هم عملکرد چشمگیری داشت و با ثبت سه گل برترین بازیکن میدان بود. در مسابقه برگشت احساس می‌شد عملکرد مدافعان تیم مجیدی برای مهار او دقت بیشتری داشته باشد اما روی هر دو صحنه گلی که او امشب به ثمر رساند، نشان می‌دهد که او تقریبا مهار نشدنی است.

او اکنون با 5 گل زده به استقلال در کنار عمر خریبین سوری قرار گرفته است که با آمار 5 گل زده به تیم پرسپولیس، بهترین گلزن در رقابت‌های آسیایی مقابل حریفان ایرانی شمرده می‌شد. پس از این دو بازیکن ویکتور سیموئز به سپاهان(4 گل) و بغداد بونجاح به پرسپولیس(4 گل) عملکرد درخشانی برابر رقبای ایرانی خود داشته‌اند.

استقلال اولونگا را آقای گل آسیا کرد

جدول برترین گلزنان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 تا پایان هفته چهارم نشان می‌دهد اکنون اولونگا با حساب گل زده الاهلی در هفته دوم، با 6 گل زده در صدر ایستاده است و پس از او شیخ دیاباته(استقلال)، لوسیانو پریرا(فولاد) و عمر السوما(الاهلی) در رده دوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز