خبرگزاری کار ایران

خط دفاعی استقلال آماده تغییرات برای بازی با الدحیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۷۵

با توجه به اتفاقات بازی گذشته مقابل الدحیل قطر، ترکیب این تیم در بازی برگشت دستخوش تغییر می‌‎شود.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران در بازی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الدحیل قطر رفت و با نتیجه 4 بر سه شکست خورد. آبی پوشان در مسابقه‌ای که می‌توانستند برنده باشند روی اشتباهات مشخص فردی از حریف شکست خورده و سه امتیاز مهم را از دست دادند.

برای بازی برگشت که بامداد فردا برگزار می‌شود پیش بینی می‌شود فرهاد مجیدی تغییراتی را مخصوصا در خط دفاعی لحاظ کند و برای جبران نتیجه وارد میدان شود.

در بازی گذشته، احمد موسوی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی و محمد نادری چهار بازیکنی بودند که خط دفاعی را تشکیل می‌دادند و اجازه به ثمر رساندن 4 گل و هت‌تریک مایکل اولونگا نشان می‌دهد آنها شب خوبی را سپری نکردند.

از این رو به نظر می‌رسد وریا غفوری و هروویه میلیچ که در بازی گذشته در ترکیب اصلی جای نداشتند و به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب اضافه شده بودند جانشین موسوی و نادری خواهند بود.

همینطور مرادمند که اشتباهات مشخصی داشت و البته طی سه بازی گذشته به صورت فیکس در ترکیب حضور داشته برای این بازی استراحت داشته باشد و عارف غلامی در کنار یزدانی به جای او بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز