خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی مرد شماره یک پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۷۰

مهدی ترابی با تاثیر روی 6 گل ، تاثیرگذار ترین بازکن لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در چارچوب هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه 4 بر صفر گوا هند را شسکت دهد و با 12 امتیاز در صدر جدول گروه E این رقابت‌ها قرار بگیرد.گل‌های پرسپولیس را در این بازی شهریار مغانلو، مهدی ترابی،  عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا درحالی به ثمر رساندند که گل اول این دیدار روی پاس زیبایی مهدی ترابی توسط مغانلو به ثمر رسید.

مهدی ترابی بعد از جدایی جنجالی خود و حضور ناموفقش در لیگ ستارگان قطر با لباس العربی، بار دیگر در نقل و انتقالات زمستانی به ایران بازگشت تا لباس پرسپولیس را بر تن کند.

ترابی از همان نخستین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الوحده امارات تاثیر خود را روی نتایج پرسپولیس گذاشت و موفق شد پاس تک گل سرخ‌پوشان در این بازی را به سید جلال حسینی بدهد. در بازی دوم در برابر الریان نیز درحالی که نماینده ایران از تیم قطری عقب بود در دقایق ابتدایی نیمه دوم ترابی موفق شد کمال کامیابی نیا را در موقعیت عالی قرار دهد و او نیز گل تساوی پرسپولیس را وارد دروازه الریان بکند.

اما سرانجام ترابی در بازی با گوا درحال که پرسپولیس یک بر صفر از حریف هندی خود عقب بود موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه گوا را باز کند تا نخستین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید به ثمر برساند. در ادامه نیز ترابی با ارسالی زیبا موجب شد سید جلال حسینی گل برتری پرسپولیس را وارد دروازه گوا کند. در بازی برگشت در برابر گوا همین سناریو بار دیگر برای ترابی تکرار شد منتها اینبار ترابی اول به مغانلو پاس گل داد و بعد از روی نقطه پنالتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

مهدی ترابی هم اکنون با 4 پاس گل برترین پاسور لیگ قهرمانان است و همچنین با دو گل و در مجموع با 6 تاثیر پذیری روی گل‌های پرسپولیس تاثیرگذارترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا تا بدین جا است و حضور او در کنار شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر دوباره جان دوباره‌ای به خط حمله پرسپولیس بخشیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز