خبرگزاری کار ایران

عیسی - شهریار؛ همان زوجی ‌که پرسپولیس لازم داشت (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۰۲

پرسپولیس شب گذشته با درخشش دو مهاجم خود موفق شد گوا هند را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چاچوب هفه نخست دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه E این رقابت‌ها پرسپولیس با گل‌های، شهریار مغانلو، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا موفق شد مقابل گوآ هند به برتری برسد.

عیسی - شهریار؛ همان زوجی ‌که پرسپولیس لازم داشت (عکس)

در نقل و انتقالات زمستانی بعد از کش و قوس‌های فراوان شهریار مغانلو با عقدقرادادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس پیوست. و از طرفی با پایان یافتن محرومیت 6 ماه عیسی آل کثیر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر حضور این دو مهاجم در خط حمله این تیم بودند. 

در بازی پدیده و نساجی در لیگ برتر این امر محقق نشد و همچنین در دو بازی ابتدایی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الوحده و الریان، این دو مهاجم فرصت پیدا نکردند تا از ابتدا در خط حمله در کنار یکدیگر قرار بگیرند اما سرانجام در بازی این تیم در برابر گوا آل کثیر و مغانلو از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند که البته توفیق چندانی کسب نکردند. 

پرسپولیس درحالی در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد رقیب هندی خود را درهم بکوبد که این دومین بازی پیاپی بود که شاگردان گل محمدی با دو مهاجم تخصصی یعنی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر به میدان رفتند که حاصل آن دو گل، یک پاس گل و یک پنالتی بود.

عملکرد این دو مهاجم تخصصی پرسپولیس در کنار هم نوید بخش روزهای خوشی برای سرخ‌پوشان باشد آن هم درجایی که مهدی ترابی در این روزها دوباره مهره تاثیر گذار سرخ‌پوشان شده و شب گذشته موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل شد. از طرفی پرسپولیس در نیم فصل نخست تنها با حضور جست و گریخته مهدی عبدی قهرمان نیم فصل اول شد و حالا با توجه به حضور مغانلو و آل کثیر و عملکرد قابل توجه مهدی ترابی خط حمله خطرناکی را در اختیار خواهد داشت.

عیسی - شهریار؛ همان زوجی ‌که پرسپولیس لازم داشت (عکس)

گابریل کالدرون سرمربی سابق و آرژانتینی سرخ‌پوشان در لیگ نوزدهم بعد از آن که دید مدیران این باشگاه در جذب مهاجم خارجی ناتوان هستند به مدیران وقت باشگاه لیستی را ارائه دادند که در آن لیست نام‌های شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در آن دیده می‌شد اما بنا به دلایلی حضور آنها در نیم فصل دوم منتفی شد و کالدرون هم در پایان نیم فصل به دلیل مشکلات به وجود آمده در مدیریت این تیم دیگر به ایران بازنگشت تا گل محمدی جانشین وی شود.

مغانلو سال گذشته با درخشش در خط حمله پیکان پایان‌تر از شیخ دیاباته مهاجم استقلال با 13 گل زده در  رده دوم برترین گلزنان لیگ نوزدهم قرار گرفت. وی درحالی راهی لیگ پرتغال شد که در لیست گل محمدی نیز حضور داشت و حالا بعد از 7 ماه سرانجام شاگرد این مربی شد.

آل کثیر نیز که با 12 گل زده در لیگ نوزدهم پایین‌تر از دیاباته و مغانلو قرار داشت گزینه یحیی گل محمدی در خط حمله این تیم بود که این انتقال محقق شد اما بعد از محرومیت وی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل محمدی نتوانست از وی بهره ببرد و حالا بعد از یک سال علاوه بر اینکه پرسپولیسی‌ها شاهد حضور این دو مهاجم در خط حمله خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز