خبرگزاری کار ایران

بررسی شرایط گروه B لیگ قهرمانان آسیا؛

اوضاع مناسب تراکتور برای صعود/ بازی تعیین کننده مقابل پاختاکور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۵۹

تراکتور با برتری مقابل نیرو هوایی شرایط خوبی در جدول گروه B پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور موفق شد روز گذشته در دیدار مقابل نیرو هوایی عراق به برتری یک بر صفر دست پیدا کند و اولین بردش را در این دوره از رقابت‌ها به ثبت برساند تا با ۶ امتیاز از ۴ بازی در جایگاه دوم جدول گروه B همچنان به صعود امیدوار باشد.

برتری تراکتور در کنار تساوی یک - یک الشارجه امارات مقابل پاختاکور باعث شد فاصله این تیم با صدر جدول گروه به ۲ امتیاز برسد و حالا اینطور به نظر می‌رسد که تکلیف سرگروهی را باید در دیدار هفته پایانی دو تیم جستجو کرد. 

تراکتور‌ در دیدار بعدی باید به مصاف پاختاکوری‌ برود که با گرفتن تساوی از شارجه صدرنشین نشان داد تیم خطرناکی است و نباید آنها را دست کم گرفت و از سوی دیگر بازی با تراکتور آخرین فرصت این تیم است که خودش را در مسابقات نگه دارد و وداع زودهنگامی نداشته باشد. 

اگر تراکتور پاختاکور را ببرد با ۹ امتیاز شرایط خیلی خوبی خواهد داشت و در صورت بردن شارجه در هفته پایانی سرگروهی‌اش بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار این تیم مقابل نیرو هوایی تثبیت خواهد شد. 

در صورتی که تراکتور پاختاکور را ببرد و شارجه موفق به برتری مقابل نیرو هوایی نشود، تراکتور در پایان هفته پنجم صدرنشین شده و برای سرگروهی تنها یک تساوی مقابل شارجه در هفته پایانی برایش کفایت می‌کند.

تساوی تراکتور مقابل پاختاکور کار این تیم را به اما و اگر می‌اندازد و علاوه بر صدرنشینی، صعود این تیم هم تحت الشعاع قرار خواهد گرفت چرا که احتمالا سرگروهی شارجه تضمین می‌شود. 

شکست تراکتور از پاختاکور هم با توجه به اینکه باعث سقوط این به جایگاه سوم خواهد شد ممکن است باعث شود حتی برتری مقابل شارجه هم کمکی به صعود شاگردان خطیبی نکند. 

با توجه به اینکه در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا تعدادی از تیم های دوم جدول صعود نخواهند کرد تراکتور نیاز دارد تا با کسب حداکثر امتیازات در دو بازی بعدی صعود تضمینی به دور بعد داشته باشد.

اوضاع مناسب تراکتور برای صعود/ بازی تعیین کننده مقابل پاختاکور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز