خبرگزاری کار ایران

مجبور شدیم به ۴ بازیکن استراحت بدهیم

خطیبی: کاش AFC بیشتر به تیم‌ها استراحت می‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۳۰

سرمربی تیم تراکتور به AFC پیشنهاد می‌دهد برای بازی‌های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استراحت بیشتری را در نظر بگیرند.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از مصاف با نیروی هوایی عراق گفت: ۳ امتیاز را کسب کردیم. به بازیکنانم گفتم که در ۳ بازی قبلی خوب تلاش کردید و چون تلاشگر بودید، خدا این شانس را به شما می‌دهد تا پیروزی را دشت کنید. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند اما ای کاش تیم حریف ۱۰ نفره نمی‌شد. اول به خاطر این که انرژی هر بازیکن آن‌ها برای جبران ۲ برابر شد و دلیل دوم این که از زمان ۱۰ نفره شدن آن‌ها، داور تمام برخوردها را به نفع حریف خطا گرفت و بازیکنان ما را عصبی کرد.

او ادامه داد: ما هم سعی می‌کردیم بازیکنان را آرام کنیم. گفته بودم که یک بازی فیزیکی را شاهد خواهید بود که این اتفاق افتاد. به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم. ما امروز مجبور شدیم به ۳ یا ۴ بازیکن خود استراحت دهیم تا بازی بعدی با انرژی جدید بیایند. امیدوارم این روند که روند خوبی است را ادامه دهیم. این بازی برای ما تمام شد و از این لحظه به بعد به بازی بعدی فکر می‌کنیم که بازی سرنوشت‌سازی است.

خطیبی با بیان اینکه یک پیشنهاد برای AFC دارد، گفت: به دلیل فشرده بودن بازی‌ها و این که شاهد میزبانی خوبی از تیم شارجه بودیم، کاش بعد از دور رفت ۴ یا ۵ روز استراحت به تیم‌ها می‌دادند تا کیفیت بازی‌های دور برگشت همانند دور رفت باشد. همه مربیان نگران مصدومیت بازیکنان هستند و کیفیت آن‌ها در این سطح پایین می‌آید. امیدوارم برای سری بعد این موضوع مدنظر قرار بگیرد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بعد از به ثمر رساندن گل، باید آن را حفظ می‌کردیم. سعی کردیم نیمه اول را با آن نتیجه تمام کنیم. در نیمه دوم سعی کردیم با آوردن بازیکنان سرعتی، در ضدحمله‌ها سریع باشیم. چون در ضدحمله‌ها به گل نرسیدیم، بازیکنان استرس این را داشتند که گل ساده‌ای بخوریم. ۲، ۳ موقعیت خوب در ضدحمله‌ها داشتیم که اگر دقت می‌کردیم اختلاف بیشتر می‌شد. این موارد استرس بازیکنان را بیشتر می‌کرد. تیم حریف هم دنبال حبران گل خورده بود و بیشتر از انرژی که داشتند، استفاده کردند. بازیکنان ما با تمام وجود گلی که داشتند را حفظ کردند و این قابل تقدیر است‌. طبیعی است تیمی که عقب است، چه با ۱۰ و چه با ۱۱ نفر فشار بیاورد. در مقطعی هم تیم ما عقب کشید و این تمرکز را سعی کردیم به بازیکنان از بیرون زمین تزریق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز