خبرگزاری کار ایران

مجیدی: ریسک تهاجمی بازی کردن را پذیرفته‌ام / با تمام وجود مقابل الدحیل بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۸۱

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر اعلام کرد بازیکنانش مانند بازی قبلی تهاجمی خواهند بود.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل اظهار داشت: مسلما مسابقه برابر تیمی که دو هفته پیش از جام باشگاه های جهان بازی کرده سخت خواهد بود. ولی در بازی قبل ما خیلی بهتر از الدحیل بازی کردیم. از همه نظر از الدحیل بهتر بودیم. به تمام بازیکنان افتخار می‌کنم فوتبال زیبا و تهاجمی ارائه دادند، این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست دارند. زدن ۱۱ گل در سه مسابقه کار هر تیمی نیست. بعد از گذشت دو روز هنوز برایم قابل هضم نیست و نمی‌توانم بفهمم وقتی که بازی سه بر سه بود چطوری داور آن صحنه را پنالتی نگرفت.

او ادامه داد: در بیست و پنج سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیدم. مسلما فردا بازی سختی داریم، با همه به بازیکنان حریف و الدحیل فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم. وقتی که خیلی تهاجمی بازی کنیم حتما باید یکسری ریسک‌ها را بپذیریم. من با تمام وجودم این ریسک را قبول کردم و با تمام وجودم بازی تهاجمی را ادامه می‌دهم. یکسری مشکلات را در دفاع تیمی داریم که حتما آن را هم برطرف خواهیم کرد.

مجیدی در پاسخ به این سوال که فشار سه بازی گذشته در بازی آینده تاثیرگذار خواهد بود یا خیر گفت: به هر جهت فقط بازی تهاجمی انجام می‌دهید انرژی زیادی مصرف می‌کنید. در بازی قبلی هم وقتی سه بر سه شدیم ما به دنبال تساوی نبودیم. ولی هر موقع که بازیکن تعویضی وارد زمین کردیم همان کیفیت بازی را برای ما انجام دادند. از این بابت هیچ مشکلی نداریم و بازیکنان ذخیره بسیار خوبی داریم که می‌توانند با همان کیفیت بازی کنند.

قول می‌دهید که با همان کیفیت یا بهتر بازی کنید؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: اصلا ساختار و فرهنگ باشگاه ما همین است. هواداران استقلال یک بازی تهاجمی دوست دارند. در سه بازی گذشته حتی یک بار هم نمی‌بینید که بازیکن ما به خاطر مصدومیت خودش را زمین بیندازد. ولی بازی قبلی با الدحیل از دقیقه ۸۶ تا ۹۳ فقط سه دقیقه و پنجاه ثانیه بازی برگزار شد. این چیزها را در تیم استقلال نمی‌بینید. یک بازی تهاجمی خوب، دوست دارم که بعد از بازی هواداران از بازی تیم‌شان لذت ببرند. در عرصه مربیگری هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی قول می‌دهم تمام تلاشمان را برای استقلال و هوادارانش انجام بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز