خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت AFC از عملکرد تراکتور: تساوی ها کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۱۳

سایت رسمی AFC گزارشی از عملکرد نماینده ایران منتشر گرد.

به گزارش ایلنا، تراکتور با ۳ تساوی در ۳ بازی در لیگ قهرمانان، در رده دوم جدول گروه قرار گرفته است. این تیم باید در دیدار چهارم خود به مصاف نیروی هوایی عراق برود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت:‌ هنگامی که محمد عباس زاده در مسابقه اول تیمش مقابل پاختاکور گلزنی کرد، به نظر می رسید تیم ایرانی آماده است که اولین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا را از سال ۲۰۱۶ به دست آورد اما ازبک ها در یک چرخش چشمگیر در ۱۳ دقیقه سه بار به گل رسیدند.

تراکتور در بازی اول برابر پاختاکور به تساوی ۳ بر ۳ رسید و در ادامه در دو دیدار بعدی برابر شارجه و نیروی هوایی به دو تساوی بدون گل متوالی دست یافت. تراکتور با وجود اینکه هنوز موفق به کسب پیروزی نشده، در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. در شرایطی که پاختاکور از فرم خوب خود خارج شده و باشگاه نیروی هوایی در سه بازی تاکنون موفق به باز کردن دروازه حریف نشده است، یک احتمال قوی وجود دارد که تیم پرطرفدار لیگ ایران بتواند حداقل در جایگاه دوم گروه، بازی‌های مرحله گروهی را به پایان ببرد.

اما با توجه به اینکه مقام دوم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کافی نیست، تراکتور باید شروع به جمع آوری امتیازات بیشتری کند. در روز جمعه آنها یک بار دیگر به مصاف نیروی هوایی می روند و اگر موفق شوند تساوی را به یک پیروزی تبدیل کنند، از شرایط بسیار خوبی برای صعود بهره خواهد برد و می تواند در دو دیدار بعدی مدعی تیم اول گروه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز