خبرگزاری کار ایران

اینانلو: طبق تاکتیک‌های تارتار عمل کردیم / می‌توانستیم دست پر به تهران برگردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۳۶

مربی تیم پیکان در غیاب حسین پاشایی و مهدی تارتار در نشست خبری حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، حسین اینانلو، مربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: ما با صحبت‎‌هایی که از قبل آقای تارتار درباره تیم آلومینیوم داشتند طبق همان استراتژی که داشتیم، کار را شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. کار را جلو می بردیم که در نیمه دوم آقای تارتار در رختکن گوشزد کردند که تیم ما امکان دارد از چه ناحیه ای گل بخوریم اما عدم تمرکز بازیکنان ما در خط دفاعی موجب شد که پنالتی بدهیم که باز باید صحنه را ببینیم و متوجه شویم که پنالتی بوده یا نه. 

او ادامه داد: استنباطم این است که به غیر از پنالتی تیم آلومینیوم نمی توانست به ما گل بزند.  خیلی متاسفم که چنین گلی خوردیم و در بازی که می توانستیم برنده شویم و دست پر به خانه برویم را با تساوی عوض کردیم. 

اینانلو درباره عملکرد داوری که تیم پیکان به آن اعتراض داشت، گفت: به نظرم داوری خوب بود و هیچ موردی نداشت که اینجا بخواهیم به غیر از صحنه پنالتی آن را بررسی کنیم. باز هم می گویم که باید صحنه پنالتی را ببینیم. 

او درباره نیمه دوم گفت: در این نیمه دقیقا طبق تاکتیک های آقای تارتار عمل کردیم و ما عقب نشستیم با توجه به اینکه جلو بودیم و به ضدحمله ها دلخوش کرده بودیم که ناخودآگاه دچار بدشانسی شدیم و بازی را باختیم! در حالیکه آلومینیوم یک تیم خوبی است و در نیم فصل اول با این تیم بازی کردیم، آقای خطیبی این تیم را خوب جمع کردند و الان هم کارشان را ادامه می‌دهند که امیدوارم موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز