خبرگزاری کار ایران

ماجرای خروج مهاجم الجزایری؛ پاسپورت حمزاوی در اختیار خودش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۱۹

در خبرها آمده است که تراکتور با ضبط کردن پاسپورت حمزاوی به او اجازه جدایی نمی‌دهد و به نوعی او را گروگان گرفته است ولی واقعیت ماجرا چیز دیگریست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عکاشه حمزاوی، مهاجم الجزایری سابق تراکتور که در فهرست مازاد رسول خطیبی بود و نامش از فهرست بازیکنان این تیم خارج شد، هنوز نتوانسته ایران را ترک کند و اخباری که پیرامون او منتشر می‌شود حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پاسپورت او را ضبط کرده و صحبت از گروگانگیری این بازیکن مطرح شده است.

این موضوع واکنش اتحادیه جهانی بازیکنان را به همراه داشته که با انتشار متنی در حساب رسمی خود از فدراسیون فوتبال درخواست مداخله کردند. 

ماجرای خروج مهاجم الجزایری؛ پاسپورت حمزاوی در اختیار خودش است

اما پیگیری‌های انجام شد از سوی خبرنگار ما نشان می‌دهد واقعیت ماجرا چیز دیگریست و مشکل خروج حمزاوی نداشتن پاسپورت نیست. 

یکی از مسئولان باشگاه تراکتور که نخواست نامش فاش شود در این خصوص به ایلنا گفت: پاسپورت حمزاوی در حال حاضر در اختیار باشگاه نیست و دست خودش است ولی او به دلایل دیگری نمی‌تواند از کشور خارج شود و به مشکل خورده است. 

وی افزود: اولین مشکل حمزاوی برای خروج بدهی مالیاتی اوست که مربوط به فصل قبل است. قرارداد فصل گذشته حمزاوی ریالی بوده و با او تسویه حساب شده ولی مالیاتش را که بر عهده خود بازیکن بوده پرداخت نکرده و تا زمانی که بدهی مالیاتی داشته باشه طبق قانون ممنوع الخروج است. 

این مقام مسئول در ادامه گفت: مشکل دیگر حمزاوی مجوز کار او در ایران بوده است. پیش از بازی‌های آسیایی باشگاه تراکتور برای گرفتن مجوز کار در دوران حضور حمزاوی در ایران پاسپورتش را از او گرفت تا کارهای قانونی حضورش انجام شود و برای خروجش مشکلی ایجاد نشود ولی این بازیکن سفارت را در جریان گذاشته و اعلام کرده باشگاه تراکتور پاسپورتش را از او گرفته است. سفارت الجزایر هم موضوع را به فدراسیون فوتبال منتقل کرده و باشگاه تراکتور هم بلافاصله پاسپورت حمزاوی را به او تحویل داد و به دلیل اصرار این بازیکن برای گرفتن پاسپورت اقدامات لازم برای مجوز فعالیتش انجام نشد و حالا به این خاطر برای خروج از ایران به مشکل خورده است.

وی در پایان گفت: واکنشی که اتحادیه جهانی بازیکنان داشته مربوط به اطلاعات آن زمان است که حمزاوی اعلام کرده بود باشگاه پاسپورتش را نمی‌دهد ولی در حال حاضر او پاسپورتش را در اختیار دارد و اتفاقا قصد دارد آن را تحویل مقامات باشگاه دهد تا مشکلش را حل کنند. در حال حاضر مسئولان تراکتور همراه تیم در شارجه هستند و بعد از بازگشت به ایران این کار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز