خبرگزاری کار ایران

سکانسی جالب از اتفاقات حیرت آور در فدراسیون فوتبال عزیزی خادم/حیدر بهاروند سکوتش را می شکند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۱۵

توپخانه اظهارات تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال در شرایطی همچنان علیه تیم مدیریتی قبلی فعال است که حیدر بهاروند،نایب رئیس فعلی،سرپرست سابق و البته نایب رئیس اسبق این فدراسیون در کابینه جدید حضور دارد.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به شصتمین روز فعالیت شهاب الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال،جان مایه اظهارات او و مدیران متبوعش طرح حملات یک طرفه به مدیران سابق بوده است.

اتفاقی که به رغم تاکیدات رئیس فعلی فدراسیون مبنی بر آگاهی از کلیه شرایط فدراسیون پیش از ورود به آن به بهانه های مختلف و اشکال گوناگون  رخ داده است.

در تازه ترین اظهارات،ابراهیم جهانیان،مسول دفتر شهاب الدین عزیزی خادم عنوان کرده است:ما وارد فدراسیونی شده‌ایم که باید از صفر شروع کنیم.هیچ چیز سر جای خود نیست. برخی رسانه‌ها فقط شروع به انتقاد کرده‌اند و کارهایی که صورت می‌گیرد را نمی‌بینند! ما نزدیک دو ماه است که وارد فدراسیون شده‌ایم، اما نصفی از این روزها تعطیل بوده، کمی باید تحمل داشته باشید تا کارها پیش برود.

صرف نظر از اینکه جهانیان در چه جایگاهی به نقد رسانه ها!می پردازد و اینکه وی مدعی شده نصف این دو ماه را فدراسیون تعطیل بوده(اظهارنظری فاجعه بار که از تعطیلی یک ماهه فدراسیون از زبان یکی از نزدیک ترین افراد به رئیس فعلی حکایت می کند)نکته مهم دیگر زیر سال بردن مجموعه ای است که حداقل از 14 ماه قبل از 10 اسفند 99 به صورت کاملا مستقیم تحت مدیریت حیدر بهاروند،نایب رئیس عزیزی خادم بوده است.

شهاب جهانیان،یارغارعزیزی خادم با بیان اینکه در فدراسیون فوتبال باید از صفر کار شروع شود و همچنین هیچ چیز در این ساختمان سر جایش نیست عملا سیاست های اجرایی حیدر بهاروند را که عزیزی خادم از او به عنوان استاد خود یاد می کرد به باد انتقاد می گیرد.

در فدراسیون فوتبال به راستی چه خبر است و کلید واژه مدیریت _سابق تا چه زمانی قرار است لقلقه سیاست رسانه ای مدیران آن باشد؟آیا خبرهای تازه ای از اتفاقات حیرت آور فدراسیون در دو ماه اخیر در راه است و  قرار است شاهد تغییرات دیگری در بخش های کلیدی فدراسیون باشیم؟

 سکوت حیدر بهاروند در این میان و در برابر سیل حملاتی که در واقع به دستاوردهای تیم مستقیم و غیر مستقیم مدیریتی او و همکاران سابقش می شود هم قابل تامل است.شاید همین روزها اما حیدر تصمیم بگیرد واقعیت هایی را در این باره برملا سازد و  حرف های مهمی بزند.

ادامه سکوت یا شکستن آن و  بیرون آمدن از برزخ فعلی و دفاع از حملات یک سویه ، این روزها مهم ترین دغدغه مرد خرم آبادی فدراسیون فوتبال است.ماجرا به جاهای جالبی کشیده شده است. منتظر سکانس های بعدی باشید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز