خبرگزاری کار ایران

امیری: شرایط‌مان مساعد نیست / هنوز صعودمان قطعی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۶۵

مدافع تیم پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از گوای هند از وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری، مدافع تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی با گوای هند با اشاره به سه برد متوالی تیمش گفت: ما نصف بازی ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و از هدف و خواسته‌ای که داریم آگاه هستیم. کاملا با برنامه پیش می‌رویم و می‌دانیم هنوز هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده و صعودمان قطعی نشده است. ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی همیشه این است که با قدرت به کارمان ادامه بدهیم و انشاالله یک صعود مقتدرانه داشته باشیم.

او ادامه داد: مشکل اول ما شرایط جوی است که کار را برای ما خیلی سخت کرده است و تیم‌هایی که در گروه ما هستند، به طور مثال گوا  با کیفیت و عملکردش یک سورپرایز برای ما بود. با این حال بار دیگر می‌گویم که ما پرسپولیس هستیم و کیفیت خودمان را در لیگ ایران و آسیا نشان دادیم. همانطور که آقای گل محمدی گفتند شرایط چندان برای ما مساعد نیست و امیدوارم مسوولان باشگاه تمام تلاش خود را بکنند تا هر چه زودتر مشکلات را مرتفع کنند و تنها دغدغه ما در زمین فوتبال باشد و تمام تمرکزمان برای سربلندی پرچم پرسپولیس.

وحید امیری در واکنش به سوال جالبی درباره این مساله که آنها (پرسپولیس) به نظر می‌رسد به برد، زمین مسابقه و شرایط جوی و ... عادت کرده‌اند، اینطور پاسخ داد: واقعا شرایط خیلی سختی است ولی ما در بازی اول که مقابل الوحده داشتیم فکر کنم توانستیم خودمان را با شرایط وفق بدهیم و سریع آداپته شدیم. شخصیت تیم ما به شکلی است که به بردن عادت کرده و روحیه سیری ناپذیری از برد دارد که از آن (برد) خسته نمی‌شود. تمام تلاش تیم است که با حداکثر امتیازات و برد کامل را به عنوان نماینده ایران که توانسته در چند سال اخیر به نتایج خوبی رسیده و دو دوره نیز در فینال آسیا حضور داشته، این روحیه شجاعانه و برد طلبی را حفظ خواهیم کرد تا بار دیگر به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز