خبرگزاری کار ایران

سرمربی الدحیل: بازی دیوانه واری مقابل استقلال داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۸۲

سرمربی الدحیل بعد از پیروزی مقابل استقلال، گفت: یک بازی سخت و دیوانه وار مقابل استقلال داشتیم .

به گزارش ایلنا، صبری لموشی سرمربی الدحیل در نشست خبری پس از پیروزی مقابل استقلال در لیگ قرمانان آسیا گفت: یک بازی سخت و دیوانه وار مقابل استقلال داشتیم ولی خوشبختانه در پایان موفق شدیم پیروز شویم. بازی اصلا آسانی نداشتیم چون استقلال تیمی خوب و نظم دفاعی عالی است. خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی بازی ها آشکار بود. اما از لحاظ روانی ما تیم برتر بودیم و موفق شدیم بعد از دریافت گل اول به بازی برگردیم و در نهایت برنده بازی شویم.

وی افزود: الدحیل در این بازی افت نداشت ولی اشتباهاتی در داخل زمین داشتیم. همچنین روزه گرفتن بازیکنان در روز و بازی های فشرده باعث شده تا بازیکنان بهترین کارایی را نداشته باشند. ما در خط حمله اولونگا  را داریم که در 5 ماه گذشته عملکرد خوبی داشته به همین خاطر از المعز علی در خط میانی استفاده کردیم. دیدید که او در این بازی خیلی خوب نقش های دفاعی و هجومی را بازی کرد و به اولونگا کمک کرد تا در نهایت به پیروزی برسیم.

سرمربی الدحیل در پایان گفت: ما هنوز 3 بازی پیش رو داریم و باید در بازی های آینده راهی را پیدا کنیم تا این فشار زیاد را از روی بازیکنان برداریم و خستگی را از بازیکنان دور کنیم. اما من مطمئن هستم که بازیکنان می توانند از این مشکلات با موفقیت عبور کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز