خبرگزاری کار ایران

پشتوانه سازی کاله در بسکتبال با تیم تهران (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۵۸

تیم بسکتبال کاله تهران به عنوان پشتوانه تیم اصلی کاله آمل که در لیگ برتر بسکتبال بازی می‌کند بازیکنان خوبی تحویل بسکتبال ایران داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه بسکتبال کاله که یکی از قدرت‌های لیگ برتر بسکتبال است علاوه بر تیم اصلی خود که در آمل فعالیت دارد در سال‌های اخیر رو به گسترش فعالیت در این رشته ورزشی آورده و تیمی تحت عنوان کاله تهران تشکیل داده که در لیگ یک (بالاترین لیگ داخلی بعد از لیگ برتر) فعالیت دارد و به کشف و پرورش استعدادهای بسکتبال در رده‌های سنی مختلف و معرفی آنها به سطح اول فوتبال ایران مشغول است.

حمید خلیلی، سرمربی تیم بسکتبال کاله تهران که سابقه فعالیت در تیم‌هایی مثل راه آهن و مهرام را در کارنامه دارد در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: من حمید خلیلی با سابقه بیش از 20 سال حضور در مربیگری بسکتبال و حضور در بخش آموزش فدراسیون و تیم ملی و مربیگری رده‌های مختلف ملی در حال حاضر هدایت تیم کاله تهران را بر عهده دارم. باشگاه کاله با راه اندازی این تیم در صدد آن است که استعدادهای رده های مختلف سنی را کشف و پرورش داده و آنها را به تیم ملی و تیم اصلی خود در لیگ برتر معرفی کند و در حال حاضر چندین بازیکن در رده های مختلف سنی به تیم ملی تحویل دادیم و بالای 20 ملی پوش داریم.

وی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته ما به هیچ وجه بازیکن ورودی نخواهیم داشت و تمام نیروهای ما در مراحل استعدادیابی و آموزش در کارخانه بازیکن سازی کاله رشد کردند و محصول باشگاه ما هستند و قرار نیست بازیکنی از تیم های دیگر به خدمت بگیریم.

مهدی مجیدی، بازیکن تیم کاله تهران هم در خصوص حضورش در رشته بسکتبال و تیم کاله اظهار داشت: من از سنین پایین به ورزش علاقه داشتم و ابتدا با فوتبال شروع کردم ولی به دلیل شرایط فیزیکی و قد بلندم به سمت والیبال و بسکتبال کشیده شدم و در مدرسه ای حضور داشتیم که به این دو رشته بیشتر پرداخته می شد و من هم جذبش شدم و بعد از مدتی حضور در این دو رشته افزایش قد قابل توجهی داشتم و همین شد که بسکتبال را ادامه دادم.

وی افزود: بازی من توسط یکی از مربیان به نام آقای انصاری دیده شد و من را با خودش به تیم‌های مختلف برد و آخرین تیمی که در آن حضور داشتیم مهر نام داشت که بعد از آن کاله امتیاز این تیم را خرید و به نوعی بازیکن مجموعه کاله شدیم و از حدود 6-7 ماه قبل به صورت حرفه ای بازیکن بسکتبال شدم و در این مدت تیم خوبی تشکیل دادیم که در لیگ یک عملکرد خوبی داشتیم و پدیده مسابقات لقب گرفتیم. میانگین سنی تیم ما 17 و میانگین قدی ما 198 است ولی متاسفانه در مرحله پلی آف نتیجه دلخواه را نگرفتیم.

مجیدی ادامه داد: ما در رده امیدهای تهران هم شرکت کردیم که پر امتیاز ترین تیم رقابت ها لقب گرفتیم و بازی هایمان را با اختلاف 100 امتیاز پیروز می‌شدیم. در حال حاضر هم با توجه به سیاست مجموعه کاله تیم ما حکم پشتیبان تیم اصلی آمل را دارد که در سوپر لیگ بازی می‌کند و نفرات برتر تیم ما به تیم اصلی منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز