خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد: هدف اعزام کاروان پاک به توکیو است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۲۵

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: فدراسیون پزشکی برای بازی‌های المپیک رسالت سنگینی بر دوش دارد

به گزارش ایلنا، مهدی علی‌نژاد این موضوع را در دیدار رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح کرد و افزود: عملکرد این فدراسیون در مقابله با ویروس منحوس کرونا قابل تحسین است و فدراسیون پزشکی سال گذشته، پرکارترین سال تاریخ فعالیتش را پشت سر گذاشت و در مقابله با ویروس کرونا مدیریت خوبی داشت.

وی به برگزاری لیگ‌های مختلف ورزشی از فوتبال، والیبال و بسکتبال تا کشتی و هندبال که با کمترین آسیب پی‌گیری شد، گفت: واکسیناسیون کرونا کار بزرگی بود که انجام شد، اما غربالگری و مراقبت‌های مداوم تا زمان اعزام باید ادامه داشته باشد.

معاون وزیر ورزش این را هم اضافه کرد: ایران جزو کشورهای پیشگام در واکسن است که اقدام به واکسیناسیون کاروان ورزشی خود به المپیک توکیو کرد. همچنین سلامت ورزشکاران به ویژه در بحث دوپینگ برای ما اهمیت خاصی دارد. هدف این است که کاروانی قدرتمند و پاک به المپیک و پارالمپیک برود.
رییس فدراسیون پزشکی هم در این دیدار گفت: همه ملی پوشانی که واکسینه شدند شرایط خوبی دارند و تمرینات آماده سازی خود را دنبال می‌کنند. با توجه به حساسیت وزارت ورزش، در بحث پایش سلامت ورزشکاران المپیکی بسیار جدی هستیم. تا شروع المپیک علاوه بر دوره های آموزشی آنتی دوپینگ، از ورزشکاران خارج از مسابقات تست دوپینگ گرفته می‌شود.

غلامرضا نوروزی افزود: از زمان شیوع این بیماری ستاد مقابله با کرونا ۴۳ نشست برگزار کرده است که حاصل آن تصمیماتی بوده که فعالیت‌های ورزشی در سطح قهرمانی با کمترین آسیب پی‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز