خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

گوا هند 1- پرسپولیس ایران 2/ میزبان هم مقابل ارتش سرخ زانو زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۹۶

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برابر گوا به برتری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امشب به مصاف گوای هند که میزبان این گروه است رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یابد.

 

پرسپولیس ایران

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (56-میلاد سرلک)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر (77- محمدمهدی مهدی‌خانی)، شهریار مغانلو (56- امید عالیشاه)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

گوآ هند

دیراج سینگ، ایوان گونزالز، سریتون فرناندز، سانسون پریرا، ساویور گاما (46- دِوِندرا مورگائوکار)، عادل خان (29- آمارجیت سینگ)، گلان مارتینز (59- ایشان پاندیتا)، خامز دوناکی، ادواردو بدیا (66- رِدیم تلانگ)، براندون فرناندز (59- پرینستون رِبِلو)، خورخه اورتیز مندوزا

سرمربی: خوان فراندو

 

اخطار

سریتون فرناندز(10)- ادواردو بدیا(65) از گوآ

 

شرح گل‌ها

دقیقه 13: پرسپولیس صفر - گوآ یک (ادواردو پلاز): سانتر دقیق براندون فرناندز از روی ضربه آزاد میانه زمین را ادواردو بدیا با فرار از سد مدافعان پرسپولیس و ضربه سر زد و توپ را وارد دروازه کرد تا گوآ پیش بیفتد.

دقیقه 18: پرسپولیس یک - گوآ یک (مهدی ترابی): پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را مهدی ترابی با شوت به سمت چپ و خلاف جهت دیراج سینگ زد تا گل تساوی سرخ‌پوشان به ثمر برسد.

 

دقیقه 24: پرسپولیس 2 - گوآ یک (سید جلال حسینی): ارسال احمد نوراللهی از روی کرنر سمت راست زمین به جناح چپ دفع دفع شد و مهدی ترابی رسید که سانتر زیبای او به مقابل تیرک دوم را سید جلال حسینی با پرش بلند و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز