خبرگزاری کار ایران

با کودتای انگلیسی؛

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۹۲

در حالیکه سوپرلیگ اروپا طی 48 ساعت آینده به مورد توجه‌ترین موضوع بین اهالی فوتبال تبدیل شده، شایعات پیرامون این تورنمنت دوباره افزایش یافت و با انصراف تیم‌‎های انگلیسی همراه شد تا بحران جدی در این باره صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، درحالیکه پس از گفتگوی تلویزیونی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا در برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، ابهامات پیرامون تشکیل این تورنمنت بزرگ و مهیج تا حدود زیادی برطرف شده بود، دوباره شایعات و گمانه‌زنی‌ها توسط رسانه‌های قاره سبز در این خصوص قوت یافت.

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد

ابتدا رسانه‌ها پس از تجمع طرفداران چلسی اعلام کردند که این باشگاه به دنبال کناره‌گیری است و سپس منچسترسیتی و منچستریونایتد به دو باشگاه دیگری تبدیل شدند که طبق گفته‌ها قصد کناره گیری داشتند. بعد از این اخبار اما اسکای اسپورت اعلام کرد که هیچ تیم انگلیسی قصد کناره گیری نخواهد داشت!

پس از کش و قوس‌های زیادی که در این میان وجود داشت، ابتدا باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی انصرافش را اعلام کرد و به دنبالش 5 باشگاه دیگر هم بیانیه‌هایی رسمی صادر کردند تا به حضور در سوپرلیگ اروپا به صورت رسمی پایان بدهند.

کودتای باشگاه‌های انگلیسی پس از جلسات بوریس جانسون، نخست وزیر کشور انگلیس و وعده‌های فیفا و یوفا موجب شد تا اکنون  فلورنتینو پرز به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید که برای نجات باشگاه‌های بزرگ سوپرلیگ را تاسیس کرده و ریاستش را برعهده بگیرد، وارد چالش جدی شود.

اخبار، اظهار نظرات، گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون سوپرلیگ اروپا به دنبال تصمیم باشگاه‌های انگلیسی را می‌خوانید:

آخرین خبر یکی دیگر از شب‌های طوفانی دنیای فوتبال مربوط به اظهارات فابریزیو رومانو است. این خبرنگار اسکای اسپورت اعلام کرد سوپرلیگ منحل شده است، تیم حقوقی در حال کار بر روی این موضوع است، پس از خروج تیم های انگلیسی باید منتظر موضع تیم های اسپانیا و ایتالیایی بود و احتمالا سوپرلیگ تعلیق خواهد شد. اینتر و میلان هم بزودی خارج خواهند شد. اینتر گفته است که دیگر علاقه ای به این پروژه ندارد.


کادناسر: بزودی، تیم‌های داخل سوپرلیگ بیانیه‌شان را صادر می‌کنند. به احتمال زیاد بیانیه آن ها راجع به ادامه دادن سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی است.


بین اسپورت | آنیلی از سمت خود به عنوان رئیس یوونتوس استعفا داد.


اسکای: باشگاه رم از اینتر، یوونتوس و میلان خواسته که آنها هم از سوپر لیگ کنار بکشند!!!


کادناسر: فلورنتینو بخاطر فشارهای زیاد امشب در برنامه گفتگوی تلویزیونی حضور نخواهد داشت.


زبیگنیف بونیک، رئیس سابق فدراسیون فوتبال لهستان که امروز به عنوان معاون رئیس یوفا منصوب شد و با اشتیاق در مورد شکست پروژه سوپرلیگ اروپا پس از عقب نشینی باشگاه‌های انگلیسی توییت کرد: "ساعت گذشته! تمام شد. شب بخیر".

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


خبرنگار کادناسر: دیشب فلورنتینو گفت که تیم‌هایی که قرارداد امضا کردند نمی‌توانند از سوپرلیگ کنارگیری کنند، اما طبق خبری که به دست ما رسیده، تیم های انگلیسی با شرط اینکه اگر تیم های فرانسوی و آلمانی در سوپرلیگ حضور پیدا کنند ما هم متعهد می‌مانیم، قرارداد را امضا کرده‌اند!


ادو آگیره، خبرنگار اسپانیایی: این بزرگترین خیانت در تاریخ ورزش بود؛ خیانت انگلیسی.


جرارد پیکه: فوتبال به هواداران تعلق دارد‌، امروز بیشتر از همیشه.


کوپه: اتلتیکو فردا تصمیم نهایی را می‌گیرد.


بعد از باشگاه‌های انگلیسی نوبت به ایتالیایی‌ها رسیده است؛ اورنشتین(اتلتیک): میلان از سوپرلیگ کنار کشید!


TTS: باشگاه‌ها توانستند هم باج بگیرند و هم پاتک بزرگی به یوفا زدند. این انصراف به معنای این نیست که این پروژه بطور کل به پایان رسید. در صورت عدم اصلاحات در سال‌ آینده باشگاه‌ها باز برای تشکیل این لیگ باهم توافق خواهند کرد.


کادناسر: پرز همه چیز را می‌دانست. او خواهان به قدرت رسیدن رومنیگه بود‌. بایرن و رئال متحدتر از پیش کنار یک دیگر هستند. آنیلی قربانی شد.


رادیو مونته کارلو: تمام شد. بایرن و پاریسن ژرمن بردند. رومنیگه و الخلیفی فردا کنفرانس خبری ویژه ای تشکیل می‌دهند. رومنیگه به پرز قول داده خطری آنها را تهدید نکند و یوفا آماده پذیرش پیشنهادات برای برگزاری جذاب مسابقات است.


فابریزیو رومانو: برونو فرناندز و لوک شاو نارضایتی بازیکنان منچستریونایتد از شرکت در سوپرلیگ اروپا را به سران تیم اعلام کردند. به همین دلیل بود که اد وودوارد استعفا داد.


اسکای| سوپرلیگ به پایان رسید


پس از انصراف 5 تیم انگلیس در حال حاضر، بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، اینترمیلان، یوونتوس و میلان عضو سوپرلیگ اروپا هستند.

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


54ه انگلیسی پس از منچسترسیتی، دقایقی پیش رسما با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه به صورت رسمی از سوپرلیگ خارج شدند!!! جالب است که باشگاه چلسی بیانیه‌ای صادر نکرده است.

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


طبق گزارش موندو دپورتیوو، یوفا باشگاه‌های انگلیسی را وسوسه کرده تا با مبلغ قابل توجهی رقابت جدید را ترک کنند. این پیشنهاد به اسپانیایی‌ها ارائه نشده است!


سیمون استون، خبرنگار بی‌بی‌سی: تمام تیم‌های انگلیسی تا فردا از سوپرلیگ انصراف خواهند داد!!!!


توماس توخل (سرمربی چلسی): "قصد چلسی این است که سوپرلیگ را ترک کند همانطور که منچسترسیتی این کار را کرد. باشگاه و تیم حقوقی روی این موضوع کار خواهند کرد."


به گفته روزنامه اکیپ فرانسه، نتایج حاصل از سوپرلیگ اروپا هنوز برطرف نشده است اما به نظر می‌رسد یوفا بازسازی خواهد شد تا به باشگاه‌ها آزادی بیشتری بدهد.


آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی در واکنش به عضویت و انصراف این باشگاه در سوپرلیگ اروپا نوشت: سریع بود!


مت‌لاو، خبرنگار معتبر و نزدیک به باشگاه چلسی: چلسی فردا بیانیه خروج از سوپرلیگ را منتشر می‌کند.


اتحادیه فوتبال انگلیس بیانیه‌ای صادر کرد: "ما از باشگاه‌هایی که تصمیم به ترک سوپرلیگ اروپا گرفته اند استقبال می کنیم. ما از نخست وزیر ، وزیر امور خارجه و وزیر ورزش برای حمایت انتقادی آنها در برابر این برنامه ها تشکر می کنیم."


گری نویل: تمام شد. پرونده سوپرلیگ خاتمه یافت. امیدوارم پرز از این 12 تیم هرکدام 100 میلیون پوند غرامت بگیرد و امیدوارم که تمام این تیم ها یکدیگر را بخورند.


Roger Torelló | بارسلونا موقعیت خود را حفظ و هرگونه جدایی‌ای را رد می‌کند. آن‌ها به این تفکر که سوپرلیگ یک فرصت فوق العاده چه از نظر ورزشی چه اقتصادی است، ادامه می‌دهند بنابراین آنها تحرکی برای خارج شدن از رقابت برنامه ریزی شده توسط پرز را انجام نداده‌اند.


باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اد وودوارد نایب‌رئیس اجرایی باشگاه در پایان سال ۲۰۲۱ میلادی سمت خود را ترک می‌کند.


LeMonde: دادگاه جنایی فدرال سوئیس مدیر عامل باشگاه پاری سن ژرمن ( ناصر الخلیفی ) و مرد دوم فیفا فالکه را به اتهام فساد مالی محکوم کرد!!!!


TRIBUS ، اسپانسر لیورپول با انتشار بیانیه‌ ای به دلیل حضور این تیم در سوپرلیگ، با این تیم قطع همکاری کرد!


کوپه تایید می‌کند منچسترسیتی اگر از سوپرلیگ خارج شود باید مبلغی حدود ۸۰۰ میلیون یورو بعنوان غرامت پرداخت کند!


کوپه: منچسترسیتی تنها باشگاهی است که پس از جلسه‌ امشب از سوپرلیگ خارج شد. بارسلونا و اتلتیکومادرید تصمیم به ماندن گرفتند و چلسی هنوز نسبت به خروج تردید دارد. مابقی تیم‌ها همچنان در سوپر لیگ هستند.


چفرین، رئیس یوفا در واکنش به تصمیم منچسترسیتی: از تصمیم منچسترسیتی خیلی خرسند شدم. سیتی هوشیاری زیادی نشان داد. سیتی دارایی بزرگی برای این بازیهاست و خوشحالم که برای آینده بهتر با آنها کار خواهم کرد.


رحیم استرلینگ، بازیکن انگلیسی منچسترسیتی پس از بیانیه این باشگاه در صفحه توییترش نوشت: «اوکی، بای!»

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از سوپر لیگ اروپا کناره‌گیری کرد!!!

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


پست مشترک بازیکنان لیورپول بر علیه سوپر لیگ اروپا: ما این موضوع را دوست نداریم و نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد. این نظر جمعی ماست. تعهد ما به این باشگاه و این هواداران بدون قید و شرط است.

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


پاول تینوریو (RadioMarca):" اگر تمام باشگاه‌ها از سوپرلیگ انصراف بدهند، در این‌صورت درباره نقض تعهدنامه، جریمه‌ای تهدیدشان نمی‌کند."


واکنش کانر مک گرگور، قهرمان UFC، به شایعات فروش منچستر‌یونایتد توسط گلیزرها: من به خرید منچستر‌یونایتد فکر می کنم. نظر شما چیست؟

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


دیلی میل: مالک یکی از 12 باشگاه عضو سوپرلیگ اروپا به زودی باشگاه را فروش خواهد گذاشت!


سهام منچستریونایتد سقوط کرد!!!

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


گری لینه‌کر، بازیکن سابق بارسلونا و کارشناس فوتبال نوشت: "ما توپ مان را پس گرفتیم"

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


اسپورت| باشگاه بارسلونا بزودی به طور رسمی از سوپرلیگ کناره گیری می‌کند.

* همچنین منابع نزدیک به باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرده‌اند هیچ برنامه‌ای برای ترک سوپرلیگ ندارند.


کوپه اسپانیا: 12 باشگاه سوپرلیگی الان از طریق Zoom جلسه برگزار کردند؛ بعد از پایان جلسه، جزییات اعلام خواهد شد.


باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای رسمی استعفای آندره آ آنیلی را تکذیب کرد.


فابریتزیو رومانو خبر قبلی‌اش را اصلاح کرد و گفت وودوارد در زمان مشخص شده این تیم را ترک خواهد کرد و تا آخر سال 2021 در منچستر می‌ماند!


تلگراف اسپورت:" اگر سوپر لیگ از کار بیفتد، تا زمانی که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه است، رئال مادرید هرگز نمی‌تواند در هیچ رقابت اروپایی شرکت کند!"


گاتزتا | ملاقات اختصاصی بین باشگاه‌های سوپر لیگ (ساعت 1 بامداد به وقت ایران) انجام می‌شود.


فرانس فوتبال: همه منتظر بودند یک باشگاه از سوپر لیگ منصرف شود. چلسی این کار را انجام داد و همه او را دنبال کردند!


ایندیپندنت| فشار بر روی فلورنتینو پرز برای استعفا از ریاست باشگاه رئال مادرید زیاد شده است.


بی بی سی | آنیلی و پرز تا ساعات آینده از مدیریت باشگاه های خود استعفا خواهند داد!


تلگراف: رئال مادرید هم می‌خواهد از سوپر لیگ کنار بکشد!


طرح بلچرریپورت از شایعات پیرامون استعفاها:

باورنکردنی: سوپرلیگ اروپا منحل شد


تاک اسپورت | آنیلی از ریاست یوونتوس استعفا داد!!!


فلورنتینو پرز در مصاحبه با اکیپ فرانسه اظهار داشت: "باشگاه رئال مادرید یک مسئولیت تاریخی در تغییر فوتبال داشت چون فوتبال کم کم می‌مُرد و این کاری است که ما انجام دادیم. 5 تیمی که قراره به ما ملحق بشن، شانس اینو دارن که مقابل تیم های بزرگ در خونه خودشون بازی کنند."

آیا از این می‌ترسی که باشگاه‌ها از سوپرلیگ استعفا بدهند، او در پاسخ به این سوال گفت: "خیر. وضعیت به حدی خطرناک است که همه برای تکمیل این پروژه تلاش خودشان را انجام می‌دهند و دنبال راه حل هستند. ما هیچ تیمی را تحت فشار به این رقابت نیاوردیم."


مایک کیگان، اتلتیک: فاجعه‌ سوپر لیگ ممکن است موجب فروش منچستریونایتد توسط گلیزرها شود!!


نیویورک تایمز: بارسلونا و اتلتیکو مادرید از سوپرلیگ اروپا کنار خواهند رفت.


فابریزیو رومانو و نشریه اتلتیک استعفای اد وودوارد از سمتش در باشگاه منچستریونایتد را تایید کردند.


سم والاس، نویسنده‌ تلگراف و دیلی‌میل: تمامی 12 باشگاه سازنده‌ی سوپر لیگ در پی استراتژی خروج از این رقابت‌ها هستند. یک منبع می‌گوید آن‌ها صدای طرفداران را شنیده‌اند!!!


تلگراف | هر 6 باشگاه انگلیسی از حضور در سوپرلیگ منصرف شده‌اند و کناره‌گیری می‌‌کنند.


ونگر در شبکه بین اسپورت | امیدوارم بقیه تیم های انگلیسی راه چلسی را در پیش بگیرند و از سوپرلیگ خارج شوند!


تاک اسپورت: با توجه به اتفاقات طی چند روز اخیر، اد وودوارد از سمت خود در باشگاه منچستر یونایتد کناره گیری کرده است!


رادیو اسپانیا: "به گفته مقامات باشگاه رئال مادرید، تمامی اخبار مربوط به انصراف باشگاه‌ها از سوپر لیگ اروپا شایعه است."


خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا: "ما به سوپرلیگ نخواهیم رفت اگر اعضای تیم موافق نباشند."


دی ماریزیو منبع آگاه ایتالیایی تایید کرد که 5 باشگاه در حال انصراف از سوپرلیگ هستند.


کاروسل دپورتیوو، کادناسر: به سبب فشار بوریس جانسون روی تیم‌های انگلیسی، امشب یک جلسه اضطراری بین 12 تیم سوپر لیگ انجام می‌شود.


کواترو: بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به 6 باشگاه انگلیسی فشار آورده که از پیوستن به سوپرلیگ منصرف شوند.


پرز به اکیپ: بایرن و پی اس جی هم‌ در آخر به سوپر لیگ می‌پیوندند!


بیلد: رئال و یووه اگر تمام تیم‌ها برگردند بشدت جریمه سنگین از سوی فیفا و یوفا خواهند شد. 


دیوید اورنشتاین، اتلتیک: هیچ خبر جدیدی درباره کناره‌گیری یا ماندن منچستریونایتد در رقابت‌های سوپر لیگ بیرون نیامده است.


رادیو اسپانیا: اتلتیکو هنوز در سوپرلیگ حضور دارد، موقعیت آنها تغییری نکرده است. اطلاعات  انگلیسی‌ها نادرست است.


تالک اسپورت | هر 12 باشگاه جداشده امشب برای بحث در مورد انحلال سوپرلیگ اروپا جلسه می گذارند.


رادیو اسپانیا (سرخیو والنتین): رئال مادرید به ما گفته هیچکدام از باشگاه های انگلیسی قصد خروج از سوپرلیگ را ندارند و شایعه است.


به دلیل ازدحام هواداران چلسی مقابل استمفوردبریچ، اتوبوس چلسی با تاخیر به استادیوم رسیده و بازی چلسی و برایتون با 15 دقیقه تاخیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز