خبرگزاری کار ایران

سرمربی الدحیل: 8 گل در دو بازی نشان از قدرت استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۴۴

سرمربی الدحیل پیش از دیدار با استقلال گفت: استقلال در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا 8 گل به ثمر رسانده و این نشان از قدرت تیم ایرانی است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال فردا در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر می رود.

صبری لموشی سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری این بازی گفت: استقلال در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا 8 گل به ثمر رسانده و این نشان از قدرت تیم ایرانی است. باید در این بازی در اوج آمادگی و تمرکز باشیم. دو بازی متوالی مقابل صدرنشین گروه داریم و این باعث خستگی هر دو تیم خواهد شد.

وی افزود: بازی آخر استقلال مقابل الشرطه سبک بازی این تیم را به ما نشان نداد چون تیم عراقی از ابتدای بازی 10 نفره و این به نفع استقلال شد. البته این را بگویم که تیم ایرانی قدرتش را در این بازی نشان داد و اکنون با 6 امتیاز صدرنشین است.

سرمربی الدحیل ادامه داد: در بازی گذشته مقابل الاهلی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در نهایت در ثانیه های پایانی بازی را با تساوی از دست دادیم. عمر السومه موفق شد در ثانیه های پایانی  از اشتباهات ما استفاده کند و گل تساوی را به ثمر رساند. در بازی فردا مقابل استقلال نباید اشتباهات بای قبل را مرتکب شویم و از فرصت هایمان نهایت استفاده را کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز