خبرگزاری کار ایران

سرمربی آرمان گهر سیرجان:

شهبا: به این برد نیاز داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۷۲

سرمربی آرمان گهر سیرجان گفت: به این پیروزی از لحاظ روحی و روانی نیاز داشتیم.

به گزارش ایلنا،قاسم شهبا پس از برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: بازی برابر ملوان فوق العاده سنگین و سخت بود. ما از لحاظ روحی و روانی در سطح پایینی قرار داشتیم از همین رو به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم. بازیکنانم امروز همت و تلاش زیادی کرده و برای کسب 3 امتیاز بازی با تمام وجود جنگیدند.

شهبا ادامه داد: این باخت از ارزش های تیم خوب ملوان کم نمی کند آنها هم موقعیت های خوبی داشتند در مجموع هر یک از تیم ها می توانست با استفاده از اشتباه های حریف به برتری برسد که خدا را شکر این مهم برای ما اتفاق افتاد و موفق شدیم امتیازات کامل و شیرین بازی را کسب کنیم. این برد را به مدیرعامل و کلیه همکاران شان در شرکت بزرگ آرمان گهر و مردم سیرجان تقدیم می کنم.

سرمربی آرمان گهر در خصوص تغییرات ایجاد شده در ترکیب این تیم بیان داشت: همانطور که گفتم نیاز بود سه امتیاز این بازی را کسب کنیم به همین دلیل تغییراتی را در فاز هجومی ایجاد کردیم که خدا را شکر جواب داد و توانستیم در نهایت پیروز میدان شویم.

وی افزود: با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته بودیم دنبال این بودیم که در دقایق پایانی بازی با برنامه کار کنیم و همین اتفاق نیز رخ داد تلاش بازیکنانم ستودنی بود. از سوی دیگر تعویض های مان جواب داد و اگر داور کم لطفی نمی کرد و به سود تیم ما پنالتی اعلام می شد حتی می توانستیم گل سوم را نیز به ثمر برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز