خبرگزاری کار ایران

نشست خبری رییس یوفا: نمی‌گذاریم فوتبال نابود شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۴۶۸

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، صریحاً اعلام کرد که هر کسی که بخواهد در سوپرلیگ اروپا بازی کند، از حضور در جام جهانی و قهرمانی اروپا محروم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، الکساندر چفرین، رئیس یوفا در نشست خبری درخصوص تشکیل سوپرلیگ اروپا اظهار داشت: بازیکنانی که در تیم‌هایی که ممکن است در سوپرلیگ بازی کنند، از بازی در جام جهانی و یورو محروم خواهند شد. آنها در هیچ مسابقه‌ای نمی‌توانند نماینده تیم ملی خود باشند. من نمی‌توانم با شدت بیشتری تاکید داشته باشم که یوفا و دنیای فوتبال در کنار این اتفاق ننگین در کنار هم قرار بگیرند؛ پروژه خودفروشی از چند باشگاه منتخب در اروپا که بیش از هر چیز به حرص و طمع دامن می‌زند. این ایده در مقابل صورت همه چهره‌های فوتبال و جامعه ماند یک دشنام است. ما نباید اجازه دهیم آن‌ها [فوتبال] را از ما بگیرند.

او ادامه داد: "نه تنها دنیای فوتبال، بلکه جامعه و دولت‌ها متحد هستند. این بخشی از فرهنگ ماست. همه ما در برابر این مزخرفات یک پروژه متحد هستیم. همه ما در برابر این مزخرفات یک پروژه متحد هستیم. یک برنامه بدبینانه، کاملاً خلاف آنچه فوتبال باید باشد. ما نمی‌توانیم و اجازه نمی‌دهیم این تغییر کند. فوتبال بزرگترین ورزش مبتنی بر رقابت آزاد، صداقت و شایستگی ورزشی است و ما هرگز اجازه نخواهیم داد که تغییر کند".

چفرین سپس به رفتار آندره آ آنیلی واکنش نشان داد و گفت: من در زندگی خود چیزهای زیادی دیده‌ام، 24 ساعت وکیل کیفری بودم. افراد زیادی را دیده‌ام اما هرگز چنین شخصی را ندیده‌ام. [وودوارد] پنجشنبه گذشته با من تماس گرفت تا بگوید از اصلاحات راضی است و تنها چیزی که می‌خواست درباره آن صحبت کند FFP است. [آنیلی] احتمالاً بزرگترین ناامیدی من است، من نمی‌خواهم خیلی شخصی به این موضوع نگاه کنم، اما من هرگز شخصی اینچنین ندیده‌ام که چندین برابر با پشتکار دروغ گفته است.

من روز شنبه با او صحبت کردم و او گفت اینها فقط شایعه است، هیچ اتفاقی نمیافتد. سپس او تلفن را خاموش کرد. حرص و طمع آنقدر قوی است که همه ارزشهای انسانی تبخیر میشود. همیشه در زندگی میدانیم چه کسی چیست. سوپرلیگ فقط در مورد پول، پول ده‌ها نفر است، من نمی‌خواهم آنها را ده‌ها نفر کثیف صدا کنم، اما یوفا در مورد توسعه فوتبال است و در مورد تأمین مالی آنچه باید تأمین شود، که فوتبال ما، فرهنگ ما زنده بماند و برخی از مردم آن را درک نمی‌کنند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز