خبرگزاری کار ایران

رسمی: بیانیه باشگاه بارسلونا در خصوص برگزاری سوپر لیگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۶۸

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای نسبت به برگزاری سوپر لیگ اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا ،  دقایقی پیش با اعلام بیانیه ای رسمی اعلام کرد که برای حضور در تورنمنتی جدید در اروپا موسوم به سوپر لیگ اروپا با 11 باشگاه بزرگ دیگر اروپا به توافق رسیده است. در این بیانیه آمده است:

باشگاه های بارسلونا، میلان، آرسنال، اتلتیکومادرید، چلسی، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید و تاتنهام به عنوان باشگاه های موسس این تورنمنت در کنار سه باشگاه دیگر که به زودی از آنها دعوت خواهد شد، فصل جدید سوپر لیگ اروپا را به زودی آغاز خواهند کرد. باشگاه های موسس قصد دارند به مذاکرات خود با یوفا و فیفا برای ادامه همکاری ها ادامه دهند تا به بهترین نتیجه ممکن برای این رقابت جدید و دنیای فوتبال برسند.

این تورنمنت در حالی راه خواهد افتاد که کرونا جهان را فرا گرفته و اقتصاد فوتبال اروپا را به خطر انداخته است. باشگاه های موسس به مدت چند سال با هدف بهتر کردن کیفیت مسابقات و قوانین آن فعالیت خواهند کرد.

کرونا نشان داد که استراتژی مالی فعلی باید بهبود پیدا کنند. باشگاه های موسس بر این باورند که راه های پیشنهادی برای حل این مشکل، مشکلات اساسی را حل نخواهد کرد و به همین خاطر اقدام به برگزاری این تورنمنت می کنند.

به زودی سوپر لیگ برای بانوان نیز فعال خواهد شد تا به پیشرفت فوتبال بانوان نیز کمک شود.این تورنمنت سالانه رشد اقتصادی بیشتر و کمکی به فوتبال اروپا خواهد بود. این درآمدها بیشتر از چیزی خواهد بود که مسابقات اروپایی به باشگاه ها می دهند که پیشبینی می شود مبلغی بالغ بر 10 میلیارد یورو باشد. باشگاه های موسس در ازای عضویت در این تورنمنت هر یک 3.5 میلیارد یورو فقط به خاطر حمایت از این تورنمنت دریافت خواهند کرد تا بتوانند تاثیرات منفی کرونا را از باشگاه خود پاک کنند.

باشگاه بارسلونا با وفاداری به تاریخچه خود و نقش رهبری خود در فوتبال اروپا، یک بار دیگر به عنوان یک پیشگام در راستای تغییرات بزرگی که در دنیای فوتبال مورد نیاز است قدم برخواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز