خبرگزاری کار ایران

بیانیه مشترک پرز و آنیلی در حمایت از سوپر لیگ اروپا و علیه یوفا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۹۵۰

پرز و آنیلی بیانیه ای مشترک را منتشر کردند.

به گزارش ایلنا، پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که با حضور و موافقت 12 باشگاه بزرگ اروپایی به نوعی دست به کودتا علیه فیفا و یوفا زده و رسماً رقابت های سوپرلیگ اروپا را آغاز کردند، در خصوص تفکرات خود توضیح داد.

به گزارش مارکـا، پرز در بیانیه ای که امشب منتشر کرد گفت:

در تمامی سطوح به فوتبال کمک خواهیم کرد و آن را به جایگاه درستی در دنیا خواهیم رساند. فوتبال تنها ورزش جهانی در دنیاست که بیش از 4 میلیارد هوادار دارد و مسئولیت ما به عنوان باشگاه های بزرگ، پاسخگویی به خواسته های آنهاست.

همچنین آنیلی ، رئیس باشگاه یوونتوس و نایب رئیس سوپرلیگ اروپا هم گفت:

ما 12 باشگاه موسس میلیاردها هوادار در سراسر جهان داریم و 99 جام قهرمانی در اروپا فتح کرده ایم. در این لحظه حساس دور هم جمع شده ایم تا امکان تغییر در رقابت های اروپایی را فراهم کنیم و بازی مورد علاقه خود را در موقعیتی پایدار در آینده ای طولانی مدت قرار دهیم، که همبستگی میان آنها به طور قابل ملاحضه ای افزایش پیدا می کند، و به هواداران و بازیکنان غیرحرفه ای (آماتور) امکان گردش منظم در تیتر ها را می دهد که اشتیاق آنها به بازی را ارضا خواهد کرد؛ در حالیکه الگوهای جذابی هم برای آنها فراهم خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز