خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران در هفته پایانی لیگ بلژیک

علیرضا بیرانوند و میلاد محمدی به دنبال قهرمانی/ پایان تلخ کاوه رضایی و علی قلی زاده در ژوپیلر لیگ بلژیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۷۸

هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ بلژیک از شب گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات ژوپیلر لیگ بلژیک آغاز شد در حساس ترین دیدار این هفته آنتورپ به مصاف خنک رفت.

آنتورپ پیش از این دیدار با 57 امتیاز در رده دوم قرار داشت و خنک نیز با 55 امتیاز در رده سوم جای گرفته بود. آنتئرژ درحالی در پایان این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر 2 خنک را شکست دهد که علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی این تیم در لیست 18 نفره این تیم قرار نداشت. آنتورپ با این پیروزی 60 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و جواز حضور در دور بعدی لیگ بلژیک را کسب کرد.

در چارچوب همین هفته نیز شارلروآ به مصاف یوپن رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 از حریف خود شکست خورد. علی قلی زاده که به دلیل مصدومیت  بوتاکا در دقیقه 7 وارد زمین شد موفق شد در دقیقه 32 گل نخست شارلروآ را وارد دروازه یوپن کند. کاوه رضایی نیز در دقیقه 76 وارد زمین مسابقه شد. شارلروآ  در پایان این فصل با کسب 11 برد، 9 مساوی و 14 باخت و کسب 42 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و بدین ترتیب رضایی و قلی زاده در این فصل به کار خود در لیگ بلژیک پایان دادند.

خنت که میلاد محمدی مدافع ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد تا ساعاتی دیگر باید در هفته پایانی این رقابت‌ها به مصاف زولت وارگم برود. یاران محمدی که در رده نهم جدول قرار دارند شان این را دارند که با پیروزی در این بازی بخت خود را برای حضور در بین 6 تیم برتر بلژیک و کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ بلژیک را آزمایش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز