خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: با ذهنیت برد وارد زمین شده بودیم/ برتری ما حاصل کار تیمی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۳۳۲

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری تیمش مقابل الریان قطر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازی با الریان در نشست خبری حضور یافت و با اشاره به این دیدار اظهارداشت: گل الریان کار را برای ما سخت کرد. در ادامه تلاش کردیم گل را جبران کنیم. نیمه اول بازی تقریبا متعادل بود و بیشتر اتفاقات بازی در نیمه دوم رخ داد و فکر کنم خیلی خوب شروع کنیم و توانستیم دو گل بزنیم و با یک ذهنیت برد وارد زمین شدیم و اعتماد به نفس خوبی داشتیم.

او درباره بازگشت پرسپولیس به بازی عنوان کرد: اعتماد به نفسمان را بعد از دریافت گل از دست ندادیم و توانستیم از لحاظ ذهنی آماده نیمه خوب شویم و این اتفاق هم افتاد. در ادامه کل سوم را هم زدیم که حاصل کار تیمی خوبی بود که بچه‌ها انجام دادند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تلاش شاگردانش گفت: از همه بازیکنان به خاطر اینکه تسلیم نشدند تشکر می‌کنم. آن ها تا آخرین لحظه برای گل چهارم مبارزه کردند و با ذهنیت برنده وارد زمین شدند و زحمت زیادی کشیدند تا این سه امتیاز را کسب کنیم. این برد را به هواداران تقدیم میکنیم و انشالله این روند را ادامه دهیم.

گل‌محمدی در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا اضافه کرد: من فکر می‌کنم ما یک تیم خوبی هستیم و با یک ذهنیت خوب. ما یک تیم جنگجو هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمی‌شویم. به خاطر هواداران انگیزه زیادی داریم و بخش عمده انگیزه ما به این برمی‌گردد که دوست داریم هواداران شاد و خوشحال باشند. در این چند ساله پرسپولیس در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته و در این چند سال هم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هزینه های خیلی زیادی کرده‌اند و دنبال این هستند که قهرمان آسیا شوند. ما هم بالاخره با آن‌ها شانه به شانه حرکت میکنیم و ماهم میتوانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. اما شرایط از لحاظ امکانات باید مهیا و مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز