خبرگزاری کار ایران

رسمی: فلیک در تابستان بایرن مونیخ را ترک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۷۸

سرمربی تیم بایرن مونیخ اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش ایلنا، با وجود اینکه طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون آینده هانسی فلیک مطرح می‌شد، او اعلام کرده تصمیم به ترک تیم بایرن مونیخ را در سر دارد.

اختلافات میان فلیک و باشگاه به خصوص صالح حمیدزیچ طی چندوقت اخیر مشخص شده بود و به نظر می‌رسید که این سرمربی خواهان پایان همکاری‌اش باشد که پس از بازی با ولفسبورگ امروز به صورت رسمی این خبر را اعلام کرد.

هانسی فلیک خبر جدایی خود در پایان فصل را اعلام کرد و در این خصوص گفت: «امروز به مدیران تیم گفتم که دوست دارم در پایان فصل قراردادم را فسخ کنم. برای من مهم بود که ابتدا مدیران تیم شخصا از سوی خودم درباره این تصمیم اطلاع پیدا کند. من بعد از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان و در طول هفته قبل به مسئولان باشگاه در مورد تصمیم خودم اطلاع دادم. من همچنین می خواهم از باشگاه که فرصتی هدایت  این تیم فوق العاده را به من داد تشکر کنم.»

فلیک که با شکست مقابل پاری سن ژرمن شانس کسب سه گانه را در فیلم جاری از دست داد ولی شانس اول کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگاست به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی یواخیم لوو روی نیمکت تیم ملی آلمان شناخته می‌شود. لوو در ماه جاری اعلام کرده بود پس از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نیمکت تیم ملی آلمان را ترک خواهد کرد.

از سوی دیگر در حال حاضر به غیر از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان تیم لایپزیش به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک روی نیمکت باوارایی‌ها شناخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز