خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران درگذشت دست‌نشان را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۱۵

استاندار مازندران با تسلیت درگذشت نادر دست‌نشان ، فوتبالیست برجسته مازندرانی و از چهره‌های نام‌آشنای فوتبال ایران ، تاکید کرد: یاد نادر دست‌نشان در خاطره فوتبال مازندران ماندگار خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان استاندار مازندران با تسلیت درگذشت نادر دست‌نشان ، از چهره‌های نام‌آشنای فوتبال ایران ، تاکید کرد: یاد نادر دست‌نشان در خاطره فوتبال مازندران ماندگار خواهد ماند.

احمد حسین زادگان در پیامش نوشت: درگذشت نادر دست نشان، از چهره های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران که با عشق عمیق خود به این سامان؛ در تمام دوران ورزشی؛ با پیراهن باشگاه نساجی به میدان رفت و در صحنه های بزرگ بازی و مربیگری در فوتبال، کارنامه ای موفق از خود در باشگاه های مختلف و حتی در سطح ملی بر جای گذاشت؛ موجب اندوه دوستداران ورزش فوتبال و مردم مازندران و موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود : زنده یاد دست نشان، فوتبالیست و کاپیتانی با نام و نشان و موفق، مربی ارزشمند با کارنامه ای درخشان و انسانی با اخلاق بود، که همگان به نیکی از او یاد می کنند و قطعا یاد و خاطره اش در تاریخ فوتبال این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

حسین زادگان نوشت : اینجانب مصیبت درگذشت ورزشکار با اخلاق و پیشکسوت فوتبال؛ روانشاد نادر دست نشان را به جامعه ورزشی و فوتبال ایران و مازندران و خانواده سوگوار آن فقید سعید تسلیت می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن عزیز سفرکرده؛ علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز