خبرگزاری کار ایران

زمین ورزشگاه پارس جنوبی لیگ یک را زیر سئوال برد/ گل ریحان در لیگ می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۶۹۷

مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز به شدت از وضعیت چمن ورزشگاه تختی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی قیچی‌وند مربی گل ریحان که این روزها تا انتخاب سرمربی تیم‌، مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد در خصوص بازی با پارس جنوبی جم گفت: زمین بازی تیم پارس جایگاه تمام لیگ یک کشور را زیر سوال برده است. زمین بازی به حدی بد و خراب بود که دیگر کار از فوتبال روی زمین گذشته بود و در قسمت‌های از زمین توان دویدن بازیکنان هم میگرفت. در چنین شرایطی صحبت فنی از بازی چندان جایگاهی نخواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه داور بازی هم سوت‌های مکرر اشتباهی را به ضرر تیم ما به صدا در آورد که جلوی سرعت و حملات ما را می‌گرفت و به اصلاح خودمان بازی را می‌خواباند.

قیچی‌وند افزود: زمان مناسبی بود با توجه به باخت تمام تیم‌های بالاتر از خودمان، با یک برد خوب جایگاه خودمان را بهبود ببخشیم اما بخت با ما یار نبود. فعلا ۱۴ هفته باقی مانده و مطمئنن تیم ما در جدول باقی خواهد ماند.

قیچی وند مربی البرزی تیم گل ریحان‌ در آخر از مسئولین شهر درخواست کرد به کمک این تیم بیایند وگرنه ۲ ماه دیگر با پایان بازی‌ها، دیگر حسرت هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و فقط کرج از داشتن تک امتیاز لیگ‌ یک کشور محروم خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز