خبرگزاری کار ایران

مسیر تاریخی خلیج فارس ادامه دارد؛ شگفتی سازها در یک قدمی فینال

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۶۳۳

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با برتری بر یک تیم لیگ برتری دیگر به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

به گزارش ایلنا، جام حذفی امشب با انجام دو دیدار پیگیری شد و این بار هم شاهد شگفتی یک تیم از دسته‌های پایین‌تر بودیم. 

تیم های خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 در 120 دقیقه به پایان رسید و در ضربات پنالتی، خلیج فارس ماهشهر 4 بر 2 پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

دو تیم از ساعت 20:15 در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم در گلزنی موفق نبودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم خلیج فارس ماهشهر توانست با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف خود عبور کند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. به این ترتیب تیم خلیج‌فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک برود.

پیش از این تیم دسته دومی خلیح فارس ماهشهر در مرحله سوم تیم دسته اولی استقلال خوزستان را حذف کرد، در مراحل بعدی هم توانست تیم‌های لیگ برتری هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان را حذف کند. به این ترتیب تیم خلیج فارس با کنار زدن تیم مس رفسنجان توانست سومین تیم لیگ برتری را هم حذف کند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

امشب شگفتی‌سازی شاگردان موسی قنواتی در خانه ادامه پیدا کرد و آن‌ها با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل مس رفسنجان، در آبادان جشن صعود به جمع 4 تیم برتر را گرفتند.

از میان پرسپولیس و آلومینیوم، یک تیم در نیمه‌نهایی رقیب خلیج فارس ماهشهر خواهد شد و باید دید بلندپروازی و شگفتی‌سازی این تیم لیگ دویی تا کجا ادامه خواهد یافت.

آن‌ها تاکنون قهرمان سابق لیگ برتر و 3 تیم حال حاضر در لیگ برتر را از پیش برداشته‌اند و کارنامه‌ای فوق‌العاده به ثبت رسانده‌اند.

در سال‌های اخیر تیم‌هایی بودند که با شگفتی‌سازی به مراحل بالای جام حذفی رسیدند و از این میان داماش گیلانیان و خونه به خونه بابل موفق به صعود به فینال هم شدند و حالا خلیج فارس هم فرصت این را دارد تا فینالیست این دوره رقابت‌ها شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز