خبرگزاری کار ایران

تنها رقیب استقلال در لیگ قهرمانان الاهلی است

آتیلا حجازی: مجیدی صلاح تیمش را می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۵۶

پیشکسوت استقلال می گوید ایم تیم توانایی صعود از این گروه را دارد.

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال با حمایت از فرهاد مجیدی در مورد محمد دانشگر برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید اگرچه شرایط تیم با رقبای همگروهش چندان قابل قیاس نیست اما شاگردان فرهاد مجیدی می‌توانند با استفاده از تجارب فصول گذشته و هماهنگی بیشتر شانس صعود به دور بعدی را افزایش بدهند.

از وضعیت رقبای آسیایی باخبر هستید؟

استقلال و الاهلی از تیم‌های قدیمی، ریشه دار و دارای افتخار در کشور خود و قاره آسیا هستند و لذا دیدار بین دو تیم را می‌توان یک دیدار جذاب و جالب دانست. با اینکه الدحیل و الشرطه هم تیم‌های بسیار خوبی هستند، اما تصور من این است که رقابت اصلی برای صدرنشینی در این گروه بین استقلال و الاهلی باشد. البته گویا الاهلی در دو سه ماه گذشته شرایط مطلوبی نداشته و نتایج بدی در لیگ عربستان گرفته و جایگاه این تیم هم در لیگ حرفه‌ای عربستان چندان مطلوب نیست، اما این دلیل نمی‌شود که بچه‌های ما این حریف را دست کم بگیرند. 

شرایط تیم را چطور می‌بینید؟

تیم به لحاظ داشتن بازیکن توانمند چیزی از تیم‌های گروه خود کم ندارند و حتی به اعتقاد من یک برتری محسوس هم دارند. ما بازیکنان توانمند، جوان یا باتجربه‌ای داریم که قابلیت بزرگی کردن در آسیا را دارند. از رشید مظاهری و سید حسین حسینی درون دروازه گرفته تا وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، میلیچ، قایدی، مطهری و دیگران. شاگردان مجیدی می‌توانند با ارائه یک فوتبال هوشمندانه به آنچه در سر به عنوان هدف می‌پرورانند، دست یابند.

ساعت بازی‌ها یک مقدار برای ما متعارف نیست؟

به نظر می‌رسد با توجه به برگزاری این بازی‌ها در ماه مبارک رمضان و محل برگزاری بازی‌ها که کشور عربستان باشد، چاره‌ای جز این نبود. به خصوص که با توجه به اختلاف ساعت ایران و عربستان، ساعت بازی‌ها در کشور میزبان خیلی هم نامتعارف نیست. اما یقیناً این هم از مواردی است که ممکن است بچه‌های ما را به خصوص در بازی اول دچار مشکل کند.

از عملکرد فرهاد مجیدی رضایت دارید؟

فرهاد مجیدی در این مدت که هدایت استقلال را بر عهده گرفته عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و باید به او نمره قبولی داد. وی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال به حساب می آید و ثابت کرده توانایی‌های فنی زیادی دارد.

دانشگر هم در سفر به عربستان تیم را همراهی نکرد؟

 دانشگر از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و به نظر من سرمربی استقلال بهترین تصمیم را گرفت چرا که نظم و انضباط برای هر تیمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حضور کمالوند را در کادرفنی چه اندازه تاثیرگذار می‌بینید؟

حضور فراز کمالوند در کادرفنی استقلال به سود این تیم است چرا که او از نظر فنی یکی از بهترین مربیان ایران به حساب می آید و در هر کجا که حضور داشته توانایی‌ایش را نشان داده است.

استقلال می‌تواند از دور گروهی صعود کند؟

استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی را پیش رو خواهد داشت، این تیم باید با رقیبانی رودررو شود که از نظر امکانات و پول قابل قیاس نیست. شاید تنها رقیب استقلال در لیگ قهرمانان الاهلی باشد و این تیم برای کسب عنوان اولی با استقلال رقابت کند. الشرطه، الاهلی و الدحیل رقیبان سرسختی برای استقلال هستند اما این تیم به طور حتم از گروه خود صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز