خبرگزاری کار ایران

یوسو سسما: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است/ مساوی با السد نتیجه بدی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۲۰

مربی فولاد گفت: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا، یوسو سسما مربی فولاد خوزستان بعد از تساوی این تیم در برابر السد در کنفرانس خبری در خصو این بازی گفت: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

وی افزود: در زمین خیلی راحت بازی کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم

سسما در خصوص نیمه نخست بازی گفت: در ۲۵ دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار اوردند، ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

مربی فولاد در خصوص نیمه دوم نیز اظهار داشت :  در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی م‌یکنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

وی اظهار داشت: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.

سسما در پایان گفت: قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶بازی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز