خبرگزاری کار ایران

رضایی: باید یک نفر را استخدام کنیم تا کنار زمین فریاد بزند / تبریزی باورش نمی‌شد با دست گل زده!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۹۹

دروازه بان تیم پیکان گفت: امیدوارم داوران بدون اینکه بخواهند تحت تاثیر فضای مجازی باشند و بدون نگاه به اینکه کدام تیم بیشتر هوادار دارد و هزینه کرده، قضاوت کنند و تیم‌های جوانی مانند پیکان که زحمت می‌کشند این اندازه مورد ظلم قرار نگیرند.

علیرضا رضایی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: همانطور که فکر می‌کردیم بازی با گل گهر راحت نبود و ۲۰ دقیقه اول خوب نبودیم اما متاسفانه مثل چند بازی گذشته اشتباه داوری تاثیر مستقیمی روی نتیجه بازی ما داشت. 

دروازه بان پیکان با اشاره به گل اول گل گهر اضافه کرد: به شخصه دیدم که آقای تبریزی توپ را با دست گل کرد و خودش هم باورش نمی‌شد این گل را زده ولی متاسفانه نمی‌دانم که چطور این قضیه از چشم داوران دور ماند. جالب است که نزدیک به انتخابات فدراسیون فوتبال داوران پشت دروازه‌ها حضور داشتند اما الان متاسفانه دیگر داوران حضور ندارند.

رضایی درباره اشتباهات داوری ادامه داد: تیم‌هایی مانند پیکان که طرفدار زیادی ندارند خیلی متضرر می‌شوند. از نظر من گل دوم هم می‌توانست آفساید باشد ولی در گل اول کلا رویه بازی تغییر کرد و ما می‌توانستیم خیلی بهتر هم نتیجه بگیریم. امیدوارم که روی داوری‌ها خیلی بیشتر نظارت شود.

بازیکن تیم پیکان درباره شکایت از داور مسابقه از سوی باشگاه گفت: واقعا دیگر توانی برای ما باقی نمانده که به این اتفاقات اعتراض کنیم. به نظرم خیلی زشت است که چون تیمی طرفدار ندارد و به نوعی هوچیگری نمی‌کند، سرش بریده شود. خوشبختانه کادر فنی ما خیلی بامتانت و با ادب هستند که متاسفانه همین موجب شد که ما ضربه بخوریم، فکر کنم باشگاه پیکان باید یک نفر را استخدام کند که کنار زمین فقط فریاد بزند تا شاید داوران مسابقات ما به خودشان بیایند. درست است که این کار اشتباه و دور از اخلاق است اما ظاهراً این روزها برای احقاق حق کنار زمین نیاز است.

رضایی در پاسخ به این سوال که پیکان افت داشته یا روند داوری‌ها روی نتیجه‌گیری این تیم تاثیر گذاشته، گفت: ما نسبت به نیم فصل اول فقط یک امتیاز عقب هستیم که اگر بازی پیش رو را برنده شویم این نتیجه جبران می‌شود، مشخص و واضح است که ما برابر شهرخودرو، برابر استقلال در جام حذفی و لیگ برتر و همین مسابقه با گل گهر از داوری ضرر کردیم. امیدوارم که نظارت روی عملکرد داوری بیشتر باشد، ما تیم جوانی هستیم که زحمات یک تیم و خانواده ایران‌خودرو را با اشتباهات تباه نکنند. 

او درباره احتمال افزایش دستمزد داوران گفت: به نظرم اگر یک مقداری دستمزد داوران بیشتر شود شاید کمتر شاهد چنین مسائلی باشد. به عنوان یک فوتبالیست امیدوارم داوران بدون اینکه بخواهند تحت تاثیر فضای مجازی باشند و بدون نگاه به اینکه کدام تیم بیشتر هوادار دارد و هزینه کرده، قضاوت کنند و تیم‌های جوانی مانند پیکان که زحمت می‌کشند این اندازه مورد ظلم قرار نگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز