خبرگزاری کار ایران

مجیدی صلاح تیمش را می‌خواهد

ورمزیار: استقلال لیگ برتر را فراموش کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۱۹

کاپیتان سابق استقلال می گوید این تیم برای موفقیت نیاز به ارامش دارد.

به گزارش ایلنا، صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان را حضور فرهاد مجیدی نظم تیمی خوبی به دست آورده‌اند و همین نقطه آرامش می‌تواند روی عملکرد تیم از نظر نتیجه گیری تاثیر داشته باشد.

شرایط تیم برای لیگ قهرمانان را چطور می‌بینید؟

استقلال باید بازی‌های لیگ داخلی را فراموش کند و فقط به حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان فکر کند. همه می‌دانیم شرایط این دو لیگ با یکدیگر متفاوت است. کادر فنی باید حریفان را به خوبی آنالیز کرده و به نقاط قوت و ضعف آنها دسترسی پیدا کنند. به نظر من استقلال از بازیکنان خوبی سود می‌برد. مجیدی یک مربی جوان است و به بازیکنان جوانش اعتماد زیادی دارد، اگر بتواند خط میانی تیمش را محکم کند و از جوانان و باتجربه‌ها استفاده کند می‌تواند مقابل حریفانی که بازیکنان گران قیمتی دارند نتایج خوبی هم کسب کند. جوانان استقلال همه با انگیزه هستند و به طور حتم در کنار باتجربه‌ها می‌توانند هم تجربه کسب کنند و هم به هماهنگی کامل رسیده و مقابل حریفان پیروز شوند.

به نظرتان استقلال با مجیدی از حواشی دوری می‌کند؟

این تصمیم درستی است. یک روز بیشتر تا شروع لیگ قهرمانان باقی نمانده، استقلال به آرامش نیاز دارد. در این برهه حساس همه باید دست به دست هم داده تا این تیم بتواند نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کند. البته گرفتن امتیاز میزبانی از ایران و انجام بازی‌ها خارج از خانه به تیم‌های ایرانی ضربه بدی زده است اما باید با این شرایط کنار آمد و تیم‌ها تلاش کنند تا بتوانند در لیگ قهرمانان موفق باشند. 

فضای لیگ قهرمانان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

لیگ قهرمانان کاملاً با لیگ‌های داخلی متفاوت است و تیم‌ها با بازیکنان و مربیان گران قیمت می‌آیند و عموم تیم‌هایی که در این مسابقات هستند شخصیت قهرمانی دارند. به همین خاطر صعود از این گروه نه تنها برای استقلال، بلکه برای ۳ تیم دیگر هم بسیار دشوار است و هر تیمی از این گروه به عنوان تیم اول صعود کند، دست به کار بسیار بزرگی زده که من امیدوارم آبی پوشان آن تیمی باشند که سایرین را پشت سر می‌گذارند.

نظر شما درباره عدم همراهی محمد دانشگر با تیم در سفر به عربستان چیست؟

یکی از کارهای خوبی که فرهاد مجیدی انجام داد، مدیریت خوب درون تیمش بود. استقلال تیم بزرگی است و تیم بزرگ نیاز به مدیریت قوی درون تیمی دارد که فرهاد این کار را خوب انجام داد. شنیدم که برای دانشگر ویزا صادر شده و هر زمان که کادرفنی به او نیاز داشته باشد به عربستان سفر می‌کند. در خصوص بازیکنان تنها سرمربی می‌تواند نظر بدهد و در این رابطه هم باید از مجیدی حمایت کرد چون او سرمربی است و صلاح تیمش را می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز