خبرگزاری کار ایران

خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیاست/ با تمام وجود برای دفاع از اعتبارمان می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۶۰۰

سرمربی تراکتور در مورد تقابل آسیایی تیمش با پاختاکور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از طرف کادر فنی و بازیکنان این قول را می‌دهم که با تمام وجود تلاش کنیم و بجنگیم. تراکتور پرهوادارترین تیم آسیاست. با توجه به نبود هوادار در ورزشگاه‌ها، تراکتور بیشتر از همه تیم‌ها آسیب می‌‎خورد. جای هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است. از باشگاه شارجه بابت میزبانی خوب‌شان تشکر می‌کنم.

خطیبی در مورد جایگاه تیمش در لیگ ایران و کیفیت این مسابقات، تصریح کرد: لیگ ایران قوی‌تر از لیگ دیگر کشورها است. ما هم دو بازی کمتر در این مسابقات داریم و می‌توانیم به جایگاهی که دوست داریم برسیم. الان فکرمان مسابقات آسیایی و بازی فردا است اما همانطور که گفتم لیگ ایران سخت‌تر از لیگ کشورهای دیگر است. ایراداتی هم وجود دارد اما کیفیت لیگ ایران بالاست.

سرمربی تراکتور در ادامه با اشاره به زمان حضورش در امارات و تیم شارجه گفت: خاطرات و دوستان خیلی خوبی از آن زمان دارم. با مالک و بازیکنان قدیمی ارتباط داریم. بازیکنانی که آن موقع در این تیم بازی می‌کردند خیلی با شخصیت بودند و خاطرات خوبی دارم. خیلی خوشحالم به این شهر آمدم و امیدوارم خاطرات خوبم تکرار شود و این مسابقات را هم با خاطره خوب ترک کنم.

وی در پایان گفت: فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهیم دید و امیدوارم روز، روز تراکتور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز