خبرگزاری کار ایران

خداحافظی پورموسوی از صنعت نفت؛ این بار بدون برگشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۵۰۳

سرمربی صنعت نفت برای چندمین بار از نیمکت این تیم خداحافظی کرد ولی این بار ظاهراً قضیه جدی‌تر از همیشه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ بیستم زیر نظر سیروس پورموسوی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با نتایج قابل قبولی که کسب کرده یکی از تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شود.

با این وجود تیم محبوب آبادانی مثل همیشه از مشکلات مالی و مسائل همیشگی که در سال‌های اخیر شاهدش بودیم و توسط سرمربیان مختلف مطرح شده در امان نبوده و این مشکلات به حدی است که سرمربی آرامی مثل پورموسوی که به کار در شرایط سخت عادت دارد را در طول فصل بارها به گله و شکایت و تهدید به کناره‌گیری کرده و چند باری هم نامه خداحافظی خطاب به هواداران این تیم نوشته است که هر بار با وعده و عید مسئولان باشگاه به سمت خود برگشته ولی تغییری در روند موجود دیده نشده است.

پورموسوی چند روز قبل اعلام کرد با این شرایط دیگر امکان ادامه همکاری با نفتی‌ها را ندارد و به نوعی از هدایت این تیم استعفا داد ولی مسئولان باشگاه با جدایی او مخالفت کرده و قول برطرف کردن مشکلات را دادند ولی بعد از گذشت حدود یک هفته از این ماجرا ظاهرا تغییری در وضعیت ایجاد نشده است.

پورموسوی ساعتی پیش در آخرین صحبت هایش اعلام کرده دیگر فریب وعده‌های مسئولان باشگاه را نمی‌خورد و این بار با لحنی جدی‌تر از همیشه از هدایت این تیم خداحافظی کرد.

به نظر می‌رسد این بار بحث جدایی کاملاً جدی است و به احتمال زیاد شاهد قطع همکاری میان طرفین خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز