خبرگزاری کار ایران

سلیمانی: رفتارهایی با من شده بود که برای گل زدن به سایپا انگیزه داشتم/ ابراهیم صادقی پدر فوتبالی من است و نمی‌خواستم باعث استعفایش شوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۹۲

مهاجم مس رفسنجان به قولی که برای گل زدن به تیم سابقش داده بود عمل کرد.

محمدرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزش ایلنا در خصوص برتری مس رفسنجان مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و با کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت سایپا کار کرده بودیم و توانستیم به حقمان که برد و 3 امتیاز این بازی بود برسیم و در کل بازی خوبی بود و خدا را شکر که به آنچه استحقاققش را داشتیم رسیدیم.

وی در مورد گلزنی به سایپا در این بازی گفت: من از روزی که به مس رفسنجان آمدم مصاحبه کردم و گفتم که به سایپا گل می‌زنم و این را از چند ماه قبل در ذهن خودم داشتم که این کار را خواهم کرد. گلی هم که زدم روی یک حرکت تمرین شده بود و قائم اسلامی‌خواه به من گفته بود فرصت پیدا کنم به تو پاس می‌دهم تا گل بزنی و همین اتفاق هم افتاد. خدا را شکر که توانستم برای مس گلزنی کنم.

مهاجم مس در مورد شادی بعد از گلش در این دیدار هم توضیح داد: این رقص مخصوص به خودم است و با یکی از اقوام این رقص را ابداع کردیم و بعد تبدیل به شادی بعد از گل مخصوصم شد که در فضای مجازی هم خیلی مورد استقبال قرار گرفت و برایش گیف درست کردند و همیشه قصد دارم وقتی گل می‌زنم این شادی را انجام دهم.

سلیمانی در مورد اینکه چرا مثل خیلی بازیکنان دیگر بعد از گلزنی مقابل تیم سابقش از شادی پرهیز نکرد گفت: هر بازیکنی اختیار این را دارد که شادی کند یا نه. بازیکنانی که نمی‌خواهند مقابل تمی سابقشان شادی کنند احتمالا با شرایط خوب و دوستانه از باشگاه قبلی جدا شدند ولی من در سایپا اذیت شدم و مشکلاتی وجود داشت که ناراحت بودم و اصلاً به خاطر همین انگیزه ام برای گلزنی به سایپا دوبرابر هر بازی بود و خوشحالم این اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه ناراحتی‌اش از مدیریت بود یا کادرفنی توضیح داد: من دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و شاید بعداً یک روز در موردش حرف زدم ولی همین قدر که توضیح دادم فعلاً کافی است.

مهاجم مس رفسنجان در مورد اینکه با گل او و شکست خوردن سایپا ابراهیم صادقی از هدایت این تیم کنار رفت هم گفت: آقای صادقی از همان 5 سال قبل که به سایپا آمدم همه جوره هوای من را داشت و مدیونش هستم و به نوعی پدر فوتبالی من محسوب می‌شود و از این اتفاقی که برایش رخ داد ناراحت هستم و دوست ندارم گفته شود که من باعث جدایی آقای صادقی از سایپا شدم. برای ایشان هرجا هستند از این به بعد آرزوی موفقیت دارم.

سلیمانی در مورد نتایج خوب مس در لیگ بیستم هم گفت: مس واقعاً ذهنیت فوق العاده ای دارد که از کادرفنی و بازیکنانش گرفته شده است. من چند هفته است که به اینجا اضافه شدم ولی واقعاً یک مجموعه حرفه‌ای در این تیم مشغول به فعالیت هستند و شایستگی این را داریم که در رتبه های بالای جدول قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز