خبرگزاری کار ایران

امید عالیشاه: هدفمان حضور دوباره در فینال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۹۲

امید عالیشاه در خصوص بازی پرسپولیس با الوحده امارات توضیح داد.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و الوحده امارات در هفته نخست لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: به تداوم حضور در فینال آسیا فکر می‌کنیم اما بدون تکبر و سرمستی دنبال رسیدن به این موضوع هستیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هدفمان فینال است اما باید پله پله پیش برویم تا به آن برسیم.

او درباره وضعیت هم تیمی‌های خود در آستانه بازی با الوحده امارات یادآور شد: فکر می‌کنم وضعیت تیم نشأت گرفته از انرژی مثبتی است که هواداران می‌دهند. بازیکنان می‌دانند در چه تیم بزرگی حضور دارند و با نتیجه گرفتن می‌توانند دل هواداران را شاد کنند. در سه سال اخیر نه تنها با نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ برتر ایران هم تیم ما نتیجه خوبی گرفته و چهار پنج سال است قهرمانی‌های متوالی داشته است. امیدوارم برای بار سوم به فینال برسیم.

بازیکن پرسپولیس درباره رقیبان پرسپولیس در آسیا تصریح کرد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند لایق حضور در اینجا هستند. قطعاً با آمادگی می‌آیند. باز هم می‌گویم پله به پله بالا خواهیم رفت و امیدوارم فردا مقابل الوحده اولین سه امتیاز را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز