خبرگزاری کار ایران

یک احتمال عجیب؛ محسن بیاتی‌نیا سرمربی سایپا؟!!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۱۸

در حالیکه سایپا باید هرچه سریعتر جانشین صادقی را معرفی کند گزینه‌هایی برای این تیم مطرح شدند که چندان منطقی به نظر نمی‌رسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سایپا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس رفسنجان تن به شکست داد تا حرف و حدیث‌های چند ماه اخیر مبنی بر قطع همکاری این باشگاه با ابراهیم صادقی در نهایت با استعفای وی رنگ واقعیت به خود بگیرد و حالا نارنجی پوشان در شرایطی که وضعیت خوبی در جدول ندارند باید 10 هفته پایانی لیگ را با سرمربی دیگری پشت سر بگذارند.

در ماه‌های اخیر صحبت از مذاکره سایپا با گزینه‌های مختلفی مطرح شده و در حال حاضر هم خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها نام گزینه‌هایی در اطراف نیمکت این تیم به چشم می‌خورد که عجیب به نظر می‌رسند.

یکی از این نفرات محسن بیاتی‌نیا است که ابتدای فصل ریاست آکادمی باشگاه را بر عهده گرفت و چندی بعد مشاور مدیرعامل باشگاه هم شد.

البته نام گزینه‌های دیگری برای نیمکت سایپا مطرح است که یکی از آنها سیروس پورموسوی است ولی در این شرایط بعید است پورموسوی قبول کند صنعت نفت را رها کرده و هدایت سایپا را برعهده بگیرد.

حالا مشخص نیست نام بیاتی‌نیا برای جانشینی صادقی چقدر جدی مطرح شده ولی با توجه به شرایط نه چندان خوب سایپا و خط سقوط این تیم، مطرح شدن گزینه‌ای که حتی یک ثانیه تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را ندارد عجیب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز